Wiersz naszej Siostry Mirki pt. „Twój wizerunek”.

Twój wizerunek:

Gdy patrzę Jezu na Twój wizerunek,
Ten wzrok mnie Panie dogłębnie przenika.
I jestem wtedy bardzo szczęśliwa,
Bo czuję, że Bóg mego serca dotyka.

Oczy Twe święte, ciepłe, spokojne,
Szczere i ufne wodzą za mną wszędzie.
Gdyby mi nawet coś zagrażało,
Nie boję się, wiedząc, że Ty ze mną będziesz.

Jezu, Ty wiesz, co kryje się w głębi,
Znasz tajemnice jestestwa mojego
I wiem, że nigdy mnie nie odrzucisz,
Bo pragniesz dobra człowieka każdego.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wasze święte treści, Wiersze naszej Siostry Mirki:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Wiersz naszej Siostry Mirki pt. „Twój wizerunek”.

  1. Maciej pisze:

    Wiersz jest super ku chwale naszego Pana! Jeśli chcesz Siostro to możemy się wymienić naszymi tekstami na prywatnym polu matijos12@wp.pl Maciej (ten od tekstu „Bohater”)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

