Nasz Brat Łukasz z Radomia, otrzymał od BOGA wręcz natychmiast! (po tym gdy całą naszą wspólnotą modliliśmy się w jego intencji) upragnione powołanie do wojska. (Świadectwo zawiera treść sms-ów oraz nagraną rozmowę telefoniczna z Łukaszem).

Świadectwo to publikuje za zgodą Łukasza, który jest bezpośrednio związany z opisaną historią.

Dnia 11 listopada 2015 roku o godz. 10:06, Łukasz z Radomia napisał do mnie w sprawie wysyłania mu każdego dnia drogą sms-ową Dobrą Nowinę.
Łukasz z Radomia: Chce otrzymywać codziennie Dobra Nowinę. Niech Cię Bóg błogosławi 🙂

Przez cały ten dzień, wymieniliśmy wiele sms-ów, w których zachwycaliśmy się wielkością BOGA. Wieczorem (w ten sam dzień) po godzinie 20, gdy do całej naszej grupy wysłałem prośbę o modlitwę w intencji Jana, Haliny oraz Maćka, Łukasz napisał mi takie oto pytanie:

Łukasz z Radomia: Czy jutro lub w jakimś innym wolnym dniu mogę prosić o modlitwę w swojej intencji?
Odpisałem mu, że: Mamy napięty grafik z intencjami, a że preferujemy modlić się za jedną intencje na dzień, dlatego możemy Cię zapisać jakoś na około 20 listopada.
Łukasz z Radomia: Okej, poczekam cierpliwie.
Chwilę po tym poprawiłem się i napisałem: A nawet 22 listopada (jeśli teraz dobrze policzyłem), ale tak czy siak to szybko zleci i niebawem pomodlimy się w Twojej intencji Bracie.

I tak mijały kolejne dni, w których także od czasu do czasu poruszaliśmy z Łukaszem BOŻE tematy, objawiając naszą miłość do PANA BOGA:

Łukasz z Radomia: Wiesz co? Nie dziwi mnie to wcale, tylko wzrusza. Ja wierze, że BÓG jest prawdziwy, i kochany 🙂
Łukasz z Radomia: To jest piękne co mi napisałeś, nie wiesz jakie ciepło czułem w sercu, gdy czytałem te wiadomości. Aż chce się żyć 🙂

Dnia 17 listopada 2015 roku o godzinie 10:54 (czyli 6 dni od zapisania się Łukasza do naszej sms-owej wspólnoty) wysłałem całej naszej grupie następujące słowa:
Rdz 12, 1: Pan rzekł do Abrama: Wyjdź z twojej ziemi rodzinnej i z domu twego ojca do kraju, który ci ukażę.
Rdz 12, 2: Uczynię bowiem z ciebie wielki naród, będę ci błogosławił i twoje imię rozsławię: staniesz się błogosławieństwem.
Rdz 12, 3: Będę błogosławił tym, którzy ciebie błogosławić będą, a tym, którzy tobie będą złorzeczyli, i ja będę złorzeczył. Przez ciebie będą otrzymywały błogosławieństwo ludy całej ziemi.

Na powyższe słowa Łukasz odpowiedział mi tego samego dnia o godzinie 20:05 następującą wiadomość:
Łukasz z Radomia: Właśnie to jest odpowiedź na moje dzisiejsze wątpliwości.
Ja odpisałem mu następujące słowa o godzinie 22:50:
Super! Nawiązujesz do porannej mojej wiadomości? Bracie Łukaszu, 22 listopada będziemy modlili się w Twojej intencji, podaj proszę sprawę, w której wierzysz, że BÓG może Ci pomóc. Przepraszam że tak późno piszę, ale czasami jest ze mną utrudniony kontakt.

Następnego dnia tj. 18 listopada 2015 roku o godzinie 6:30 rano, Łukasz napisał mi swoją intencję:
Łukasz z Radomia: Dzień dobry 🙂 Mam nadzieje, że nie obudziłem. Rozumiem bracie, ja również nie zawsze mam czas. Obie wczorajsze wiadomości odpowiedziały mi na pytania, które wczoraj krążyły po mojej głowie zarówno ta poranna, jak i ta wieczorna. Oczywiście, że pasuje taki termin. Zastanawiałem się trochę jaka to może być intencja, bo wiem, że musi być zgodna z wola Pana, nie mogę prosić o nic nie zgodnego z nauką Chrystusa. Pomyślałem o takiej podwójnej intencji, chciałbym, aby spełniła się wczorajsza pierwsza wiadomość o opuszczeniu domu rodziców i abym dostał wreszcie powołanie do wojska, abym mógł pielęgnować wartości takie jak Bóg, honor, ojczyzna. A także, żebym wreszcie poznał swoja druga połówkę, przy której będę mógł stać się jeszcze lepszym człowiekiem i uczniem Jezusa. Chyba nie będzie w tym nic złego? Jak uważasz? Można prosić o coś takiego?

Odpisałem mu tymi słowami: Bracie! Uważam, że są to idealne wręcz prośby 🙂 …

DZIEŃ MODLITWY W INTENCJI ŁUKASZA:
Dnia 22 listopada 2015 roku o godzinie 19:08 napisałem do Łukasza następujące słowa: Witaj Bracie! Dzisiaj modlimy się w Twojej intencji, dołącz do nas o godzinie 21:15, niebawem Twoją prośbę wyślę całej naszej grupie!

Łukasz z Radomia: Oczywiście, że będę bracie. Nie wiesz jak bardzo się cieszę z tego powodu. Już nie mogę się doczekać tej modlitwy 🙂

CHWILĘ PÓŹNIEJ WYSŁAŁEM CAŁEJ NASZEJ GRUPIE NASTĘPUJĄCĄ TREŚĆ INTENCJI:
Mt 19, 5: …Dlatego opuści człowiek ojca i matkę i złączy się ze swoją żoną, i będą oboje jednym ciałem. // Bracia i Siostry! spotkajmy się dzisiaj wszyscy na wspólnej modlitwie o godz. 21:15, aby prosić naszego PANA o ułatwienie naszemu Bratu Łukaszowi: opuszczenia rodzinnego domu, otrzymania powołania do wojska, aby mógł pielęgnować takie wartości jak: BÓG, honor, ojczyzna, a także aby poznał odpowiednią kobietę, z którą będzie mógł wzrastać w świętości.

Dokładnie 4 dni po naszej modlitwie, tj. 26 listopada 2015 roku o godz. 15:10, pierwszy raz usłyszałem Łukasza głos, ponieważ zadzwonił do mnie oznajmiając mi Bardzo Dobrą Nowinę:

Kilka godzin później (26 listopada 2015 godz. 21:18) otrzymałem od niego e-maila, w którym opisał okoliczności otrzymania wiadomości o powołaniu:
Łukasz z Radomia: Opowiem Ci jeszcze coś, dziś na przedmiocie logika dla prawników. Usiadłem obok takiego Bartka, znałem go trochę, ale nie mieliśmy nigdy okazji rozmawiać na palcu zauważyłem u niego pierścień to jest chyba różaniec i spytałem, czy należy do jakiejś wspólnoty. I tak od słowa do słowa opowiadałem mu swoje świadectwo nawrócenia. Był pod mega wrażeniem i stwierdził, że właśnie tego potrzebował w tym momencie. Wspomniałem mu także o wojsku i o tym, że mogę czekać jeszcze nawet ponad rok na powołanie. W przerwie na kolejny przedmiot on gdzieś wyszedł w swoich sprawach, a ja w tym czasie dostałem sms-a o powołaniu. Tak się ucieszyłem, że wybiegłem z uczelni, bo stwierdziłem, że nie usiedzę na tyłku spokojnie z radości. Miałem ochotę krzyczeć i śmiać się, co zresztą robiłem w domu. Śmiałem się jak głupi 🙂 Znajomy przesłał mi numer do tego Bartka, napisałem mu o powołaniu i nie mógł uwierzyć. Mówi, że to świetne świadectwo dla niego, bo przecież 15 minut temu rozmawialiśmy o tym :))) W grudniu planujemy jechać do Częstochowy na spotkanie Mamre :)))

40 minut później napisał do mnie także wiadomość sms o następującej treści:
Łukasz z Radomia: Rozumiem, ja do stycznia jeszcze tylko studia. A później zacznie się ciężka praca i kolejne etapy w dążeniu do celu 🙂 I nawet jak będę w wojsku, proszę o wysyłanie prośby o modlitwę i Dobra Nowinę. Jak tylko będę mógł, to będę odczytywał wiadomości i odpisywał. Milej pracy 🙂

2 grudnia 2015 roku o godz. 14:08, Łukasz napisał mi, że ma już w ręku kartę powołania:
Łukasz z Radomia: Nie ma problemu bracie 🙂 7 stycznia ruszam do służby, właśnie otrzymałem kartę powołania 🙂 …
——————————————————————————————————————————————————–
A wiec skracając historie: aktualnie na pobór do wojska czeka się około półtora roku, rekordziści czekają nawet od 2 do 3 lat, Łukasz czekał tylko półtora miesiąca! a wiadomość o tym, że zostaje powołany do wojska, otrzymał dokładnie po 4 dniach od momentu gdy nasza wspólnota modliła się razem z nim do PANA BOGA naszego właśnie w tej intencji.
——————————————————————————————————————————————————–
Jestem tego świadom, że nie jedna osoba może stwierdzić, że jest to na pewno tylko zwykły zbieg okoliczności, ale będą to raczej osoby, które nie spróbowały jeszcze otworzyć się na BOŻĄ miłość. Z mojego doświadczenia, czyli wszystko to co słyszałem od innych zaufanych mi ludzi oraz wszystko to co widziałem na własne oczy, jestem w pełni przekonany, że właśnie tak działa i pomaga nasz wspaniały BÓG, wszystkim tym którzy Go miłują.

AMEN!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Boże odpowiedzi i znaki, Rok 2015:, W tych intencjach modliliśmy się całą wspólnotą:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nasz Brat Łukasz z Radomia, otrzymał od BOGA wręcz natychmiast! (po tym gdy całą naszą wspólnotą modliliśmy się w jego intencji) upragnione powołanie do wojska. (Świadectwo zawiera treść sms-ów oraz nagraną rozmowę telefoniczna z Łukaszem).

  1. Pingback: 2015 – LISTOPAD (Codzienne intencje naszej wspólnoty) | Słudzy Bożego Słowa

  2. Mirka pisze:

    To wspaniałe świadectwo, Łukaszu.😊 Cudowne jest działanie Pana Boga w naszym życiu. Dziękuję Mu za Braci Łukaszów, którzy mają taką wiarę. Boża łaska pięknie w Was działa, bo z nią współpracujecie. Raduje się moje serce, gdyż rośnie liczba świadków Chrystusa. Kochani internauci, zachęcam do wysłuchania rozmowy telefonicznej Łukaszów, jest niezwykle budująca.😊Niech Wam Pan błogosławi w niesieniu dobrej nowiny.😊

    Lubię to

Skomentuj

