8 dni po naszej modlitwie, nowotwór piersi Małgorzaty (5 stadium), cofnął sie w 80% (Świadectwo zawiera treść wiadomości sms z Siostrą Marią).

Świadectwo to publikuje za zgodą Siostry Marii, gdyż to właśnie z Nią wymieniałem wiadomości sms w sprawie Gosi.

Dnia 19 listopada 2015 roku, o godzinie 20:18, Siostra Maria (która jest już z nami w grupie od kilku miesięcy), napisała do mnie prośbę o modlitwę za Gosie, u której lekarze wykryli nowotwór piersi piątego stadium. Przez ten nie krótki okres od momentu dołączenia Siostry Marii do naszego grona, najprawdopodobniej nie wymieniłem z Nią ani jednej wiadomości sms.
Siostra Maria: Bóg zapłać Łukaszu za te wszystkie sms-y. Mam intencje: Proszę o modlitwę za Gosie, matkę trójki małych dzieci, nagle wykryto u Niej raka piersi 5 stadium. Łączę sie z Wami w modlitwie. <><
Odpisałem następującymi słowami: Oczywiście Siostro zapisuje prośbę, ze względu jednak na co raz dłuższą kolejkę musielibyśmy czekać prawie miesiąc, ale przestawiłem kilka intencji i póki co będziemy modlić się wspólnie 27 listopada, chyba że jakoś na dniach połączymy dwie intencje, o wszystkim będę powiadamiał.

25 listopada 2015 roku, podczas wymiany wiadomości sms z Siostrą Marią, napisała mi piękne zapewnienie o codziennej modlitwie, powiadomiła mnie także o posiadaniu Daru Ducha Świętego – Daru modlitwy językami.
Siostra Maria: Mam popsuty telefon, nagle sie wyłącza. Kontakt pozostaje, jeśli telefon padnie to i tak będę z Wami w modlitwie, oczywiście posługując darem języków. Pozdrawiam w Panu.

Dwa dni później, czyli 27 listopada 2015 roku, napisałem wieczorem do całej naszej grupy, prośbę o modlitwę w następującej intencji za 3 osoby, w tym za zdrowie Gosi:

INTENCJA: J 15, 16: Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili, i by owoc wasz trwał – aby WSZYSTKO dał wam OJCIEC, o cokolwiek Go poprosicie w imię moje. // Dlatego prośmy dzisiaj o godz. 21:15 naszego OJCA, (który obiecał że daWszystko swoim dzieciom), aby usunął (podczasDzisiejszejModlitwy) wszystkie komórki nowotworowe z ciała naszej Siostry Małgorzaty (mamy trójki dzieci) naszego Brata Jurka i Wojtka.

Przez następnych kilka dni w ogóle nie pisałem z Siostrą Marią (z którą ogólnie i tak bardzo mało pisałem), ale 5 Grudnia 2015 roku o godzinie 13:30, napisała do mnie wspaniałe następujące wieści:
Siostra Maria: Szczęść Boże Bracie Łukaszu. Wiadomość z ostatnich dni: U Gosi /matki małych dzieci / za którą 27 listopada modliła sie grupa wszystko idzie ku dobremu. 80% raka sie cofnęło, tak powiedział lekarz który będzie Ją operował jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia. Chemii też nie będzie. Chwała Panu. Pozdrawiam. Z Bogiem
Odpisałem następująco: Szczęść, BOŻE! Chwała PANU! Cudowna wiadomość, bardzo się cieszę! 🙂 Co mogło się jeszcze do tego przyczynić po za modlitwą? Czy można obserwować samoistne cofanie się nowotworu tak bez żadnego powodu? Jak Siostra myśli? może powinniśmy jeszcze raz się pomodlić w tej intencji aby operacja w ogóle nie była potrzebna? Czy mogę przekazać tę wiadomość całej grupie? Opowiedzieć skrót tej historii?Siostra Maria: Myślę, że tak. Będzie to kolejny powód do radości w Panu. Do Uwielbienia i Wychwalania PANA. 🙂 cdn.
Siostra Maria: Jestem za powtórną modlitwa. Co mogło się jeszcze przyczynić do tak znacznej u Niej poprawy? To co wiem to szczera rozmowa z Bogiem /znajomi Jej o tym mówili/.

Ponowiłem pytanie do Siostry Marii, co sądzi na temat ewentualnego tak szybkiego działania leków: Ale raczej żadne działanie jakiś leków nie mogło by w tak krótkim czasie czegoś takiego dokonać?
Siostra Maria: Leków? Nie, na pewno nie.

Po powyższym dialogu z Siostrą Marią, napisałem do całej naszej grupy następującą treść:
PIERWSZY SMS: Kochani Bracia i Siostry! Mam dla Was Dobrą Nowine!! Wiem że póki co nie udowodnię słów które chce Wam teraz przekazać, ale dokładnie 3 godziny temu, otrzymałem bardzo dobre wieści od naszej Siostry Marii, która 19 listopada poprosiła mnie abyśmy pomodlili się całą grupą za Małgosię która ma trójkę małych dzieci, a u której wykryto nowotwór piersi 5 stopnia. Zapisałem ta intencje na 27 listopada. Pani Maria napisała mi, że jest z nami na każdej modlitwie cdn.
DRUGI SMS: …PaniMariaPosiadaDarDuchaŚwiętego:ModlitwyJęzykami,AdzisOgodz 13:30NapisałaMi taka wiadomość: Szczęść Boże Bracie Łukaszu. Wiadomość z ostatnich dni: U Gosi /matki małych dzieci / za którą 27 listopada modliła sie grupa wszystko idzie ku dobremu. 80% raka sie cofnęło, tak powiedział lekarz który będzie Ją operował jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia. Chemii też nie będzie. Chwała Panu. Pozdrawiam. Z Bogiem//NiedługoBędziemyModliliSię oToAbyWogoleNieByloTrzebaOperowac

Ponowną prośbę o modlitwę za Gosię (w której będziemy prosili naszego PANA o całkowite usunięcie komórek nowotworowych), wyślę całej naszej grupie 9 Grudnia 2015 roku.

Jestem świadom że przedstawiona historia, sama w sobie nie jest żadnym dowodem na prawdziwość opisywanych zdarzeń, jednak z mojego punktu widzenia…
(czyli z punktu widzenia 32-letniej wierzącej w BOGA osoby, której wiara nie jest bezpodstawna, a która poznaje naprawdę wielu różnych ludzi poprzez rozmowy na żywo (twarzą w twarz), rozmowy telefoniczne, rozmowy sms-owe, oraz mailowe, czyli osoby której umiejętność racjonalnej oceny prawdziwości opowiadanych zdarzeń nie jest wcale na najniższym poziomie)
…nie widzę żadnego problemu, który mógłby negatywnie wpłynąć na mój stosunek do przekazanych przez Siostrę Marię informacji, gdyż wiem że tak po prostu działa nasz PAN, a ten kto chodzi Jego ścieżkami, zapewne słyszał lub widział już nie jedną podobną historię.

NAJWIĘKSZY JEST NASZ PAN!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Boże odpowiedzi i znaki, Rok 2015:, W tych intencjach modliliśmy się całą wspólnotą:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „8 dni po naszej modlitwie, nowotwór piersi Małgorzaty (5 stadium), cofnął sie w 80% (Świadectwo zawiera treść wiadomości sms z Siostrą Marią).

  1. Pingback: 2015 – LISTOPAD (Codzienne intencje naszej wspólnoty). | Słudzy Bożego Słowa

Skomentuj

