BÓG w odpowiedzi na modlitwę naszej wspólnoty, dał nowe „Serce z Ciała” mężowi naszej Siostry Eweliny (Świadectwo zawiera treść wiadomości sms oraz nagraną rozmowę telefoniczną).

Świadectwo to publikuje za zgodą Eweliny oraz jej męża, którzy są bezpośrednio związani z opisaną historią.

Dnia 02 listopada 2015 roku, około godziny 15:00, napisała do mnie Siostra Ewelina, z prośbą o zapisanie do naszej grupy, której każdego dnia wysyłam drogą sms-ową tzw. „Święte Treści”.
Siostra Ewelina (sms): Witam, niedawno otrzymałam krzyż który często jest dla mnie za ciężki, ale w Bogu odnajduje siłę więc proszę o Jego słowo, to mi bardzo pomaga.

W tym miejscu pragnę przypomnieć, że właśnie od tego dnia tj. od 02 listopada 2015 roku, oprócz porannego wysyłania drogą sms-ową Biblijnych wersetów itp, w związku z coraz częstszymi prośbami naszych Braci oraz Sióstr o modlitwę całą grupą, postanowiłem, że tego wieczora wyślę pierwszą taką prośbę do wszystkich. Siostra Ewelina zapisując się w ten dzień, nie mogła jeszcze przeczytać o tej działalności w żadnym moim ogłoszeniu w internecie, nie mogła też dowiedzieć się o tym od innych osób, gdyż nie rozmawiałem o tym jeszcze z nikim wcześniej. Około godziny 18:00 wysłałem wszystkim taką właśnie prośbę o modlitwę za 3 osoby. Gdy wiadomość tą odczytała Ewelina, zadzwoniła do mnie opowiadając m.in. o tym w jaki sposób znalazła informacje o naszej wspólnocie:

Czyli moja wiadomość z prośbą o modlitwę, rozbudziła w Siostrze Ewelinie nadzieję na wykonanie jej planu, na który wpadła podczas odsłuchiwania w internecie świadectwa Olgi:

Chodzi o urywek od 10 minuty 50 sekundy. Słuchając tego materiału zrozumiała, że warto było by skontaktować się z jakąś większą grupą ludzi, która modliła by się w jej intencji. Liczyła na to, że uda się jej porozumieć z dużą wspólnotą związaną z internetowymi audycjami pod nazwą „Dotyk Boga”, napisała do nich swoją prośbę…

Siostra Ewelina (e-mail): …jednak nie dostawałam odpowiedzi, ale okazało się, że odpowiedź przyszła inną drogą, bo Ty który słuchałeś „Dotyku Boga” pojawiłeś się w moim życiu ze Słowem Bożym o co właśnie prosiłam. Potem druga sprawa, zależało mi na modlitwie dużej liczby ludzi w intencji przemiany serca mojego męża i jego uwolnienia od złego ducha, a Ty Bracie piszesz mi o modlitwie wspólnotowej i dajesz szanse na realizację tego na czym mi tak naprawdę bardzo zależało. (…)
Pan w moim życiu dokonał ostatnio wielu wspaniałych znaków, przysłał rozumienie Pisma Świętego, miałam nawet sytuację w której tak jakbym spotkała anioła. Było to tak: załamana po zdradzie i tkwieniu w grzechu mojego męża, chodziłam po sklepie z moją córką i nagle między książeczkami dla dzieci zobaczyłam ulotkę z wizerunkiem Jezusa Miłosiernego i dużym napisem „Czy ty mi ufasz?” wzięłam tą ulotkę, gdy wyszłam ze sklepu poszłam do kiosku i tam nagle przy kasie, kobieta bardzo spokojnym wręcz anielskim głosem powiedziała do mojej córki: „czy ty wiesz jaką ty masz wspaniałą mamę? pewnie koleżanki zazdroszczą ci takiej mamy?” wmurowało nas. Minęła chwila i ta pani dodała: „Obiecaj mi, że będziesz opiekowała się swoją mamą”. Po tych słowach nogi mi się dosłownie ugięły, bo ta kobieta nie miała żadnych podstaw, żeby tak powiedzieć do mojej córki, a było to w takim momencie gdzie mój krzyż tak mnie przygniatał, że nie dawałam rady i wtedy słowa tej kobiety to było coś pięknego.

Dzień później (czyli 03 listopada 2015 roku, o godzinie 20:01), napisałem do całej naszej grupy następującą prośbę o modlitwę:
Mk 9, 41: Kto wam poda kubek wody do picia, dlatego że należycie do Chrystusa, zaprawdę, powiadam wam, nie utraci swojej nagrody. /Dzisiaj o godzinie 21:15 zapraszam wszystkich którzy chcą ofiarować przynajmniej kilka swoich minut na wspólną modlitwę dla naszej Siostry Eweliny która prosi o uwolnienie od złego ducha jej męża Andrzeja. PodajmyJej „KubekWodyDoPiciaDlatego żeNależy do CHRYSTUSA” LiczySięKażdaModlitwaAleNamawiamDoKoronkiDoMiłosierdziaBOŻEGO.

Siostra Ewelina (sms): Dziękuję, czuje że zostałeś do mnie posłany w momencie kiedy tego najbardziej potrzebowałam, jak anioł będę sie modlić za Ciebie.

Kilka dni po modlitwie naszej grupy, dostałem taką wiadomość od naszej Siostry Mirki:
„Łukaszu drogi, mam wiadomość dla Eweliny i jej męża od grupy modlitwy
wstawienniczej. Słowo Pana Boga: Ps 22. Przekaż jeśli możesz.
Pozdrawiam Cię i ściskam mocno:-)”

Oprócz tego, że 03 listopada 2015 roku modliliśmy się całą wspólnotą za małżeństwo naszej Siostry Eweliny, to także na jej prośbę, każdego dnia trwałem w modlitwie w tej samej intencji.

7 dni po wspólnej modlitwie (czyli 10 listopada 2015 roku, o godzinie 17:45), Siostra Ewelina napisała do mnie CUDOWNE WIEŚCI:
Siostra Ewelina (sms): Andrzej poprosił mnie o jeszcze jedna szanse i poszedł do spowiedzi i Komunii Świętej, więc nasza modlitwa działa, mam nadzieje ze Pan wszystko na nowo poukłada w moim małżeństwie i uleczy rany w moim sercu.
Siostra Ewelina (sms): Tylko zaraz w głowie pojawia się lęk jak to będzie, czy on znowu nie oszuka, ale wiem, że to myśli od złego i trzeba je odrzucać, dziś czeka nas z mężem długa rozmowa, dam mu szanse bo wciąż mam w głowie słowa błogosławieni miłosierni albowiem oni miłosierdzia dostąpią…

KOLEJNA BARDZO DOBRA WIADOMOŚĆ od Siostry Eweliny, którą otrzymałem następnego dnia (tj. 11 listopada 2015 roku, o godzinie 11:46):
Siostra Ewelina (sms): Nawet nie wiem jak mam dziękować za tą modlitwę, bo to co sie stało z moim mężem to nie da sie opisać, on jest taki jak był gdy go poznałam.
Bóg zabrał wszystko co było złe, tak jakby dał mu nowe serce, zaczęło
sie od modlitwy, a zakończyło na sakramentach które wczoraj przyjął, już
nie boje się co będzie, bo zamierzamy na PANU BOGU budować wszystko od
nowa. Pamiętaj że nie ustaje w modlitwie za Was i czekam na wspaniałe
wieści od Ciebie. (…)

Kilka minut później odpisałem: A ja się rozpływam ze szczęścia gdy czytam takie treści!! Dziękuję za twe słowa! oczywiście także i ja nie ustaje w codziennej obiecanej
modlitwie za Twoje małżeństwo, zbyt wiele się dzieje abym mógł to
wszystko przerwać, po to się narodziłem aby Miłość BOŻA była rozsiewana jak najdalej.

I JESZCZE JEDNA RADOSNA WIADOMOŚĆ od naszej Siostry Eweliny (14 listopada 2015 roku, godzina 13:04):
Siostra Ewelina (sms): Ciesze sie, że wszystko w porządku u Twoich bliskich no i że cały czas doświadczamy znaków BOŻYCH. U mojego męża nastąpiła taka zmiana, ze przy
adoracji dziękował BOGU za mnie i słuchał SŁOWA, próbuje je zrozumieć i
modli sie ze mną, wczoraj zawierzył sie BOGU podczas adoracji, wiec nie
wiem jak mam dziękować za to wszystko, SZCZĘŚĆ BOŻE !!!!

Po tej serii radosnych wiadomości, zapytałem, czy mąż naszej Siostry Eweliny próbował wcześniej tak mocno zbliżać się do BOGA jak to teraz robi?
Siostra Ewelina (sms): Dawno temu był ministrantem, ale później jego wiara była bardzo letnia, zresztą moja też, potem zwątpił całkiem w Boga i wtedy zaczęła się zdrada, teraz gdy zło odeszło dopiero zrozumiał.

TAKIEGO CUDU „PODMIANY SERCA” – Z SERCA KAMIENNEGO NA SERCE Z CIAŁA, MOŻE DOKONAĆ TYLKO NASZ PAN!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Boże odpowiedzi i znaki, Rok 2015:, W tych intencjach modliliśmy się całą wspólnotą:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „BÓG w odpowiedzi na modlitwę naszej wspólnoty, dał nowe „Serce z Ciała” mężowi naszej Siostry Eweliny (Świadectwo zawiera treść wiadomości sms oraz nagraną rozmowę telefoniczną).

  1. Pingback: 2015 – LISTOPAD (Codzienne intencje naszej wspólnoty) | Słudzy Bożego Słowa

  2. Mirka pisze:

    Dziękujmy Panu Bogu naszemu za łaskę ożywienia serca naszego brata Andrzeja.
    Chwała Panu, część i uwielbienie!!!😊 Radujmy się, że Pan zechciał się posłużyć nami, nędznymi, słabymi istotami. Niech błogosławieństwo Jego zawsze towarzyszy Tobie Ewelinko i Twojej rodzinie.😊

    Lubię to

    • Ewelina pisze:

      Dziękuję Siostro bardzo za ciepłe słowa i modlitwę jaką w naszej intencji zaniosłaś do Boga, również proszę naszego Pana aby Tobie i Twoim bliskim błogosławił we wszystkim. To wielkie szczęście doświadczyć takiej łaski Bożej, ale również wielkim szczęściem jest dla mnie uczestniczyć w tym dziele modlitwy tworzyć wspólnotę z takimi ludźmi jak Ty oraz nasz brat Łukasz. CHWAŁA PANU

      Lubię to

Skomentuj

