Brat Maciej otrzymuje prace.

Brat Maciej:
03 sty 2016 06:11:25 PM: „Witaj z tej strony Maciej przeczytałem Twój komentarz pod filmem na YT odnośnie wysyłanych przez Ciebie sms z cytatami z Pisma Świętego i chciałbym takie otrzymywać jeśli to nie problem. Pozdrawiam”
03 sty 2016 06:47:39 PM: „Dziękuję bardzo! Wierze bowiem w to, że przez Ducha Świętego będę otrzymywał od Ciebie te cytaty, które akurat będę potrzebował jako odpowiedzi na moje sprawy, które dadzą mi do myślenia.”

Ja:
03 sty 2016 08:02:57 PM: „Polecam sie na przyszłość 🙂 Ciesze sie że z nami jesteś!”

Brat Maciej:
11 sty 2016 10:49:04 PM: „Jak to jest właściwie z tą wiarą? Czy miałeś kiedyś kryzys wiary? Pytam bo nie raz łatwo mi przychodzi wątpić w trudnych chwilach, gdy nie zawsze modlitwy są wysłuchane (przynajmniej tak mi się wydaje bo nie znam Boskiego planu) lub zdarza mi się powątpiewać, że modlitwa ma moc”

Ja:
12 sty 2016 07:22:46 AM: „Generalnie aktualnie chyba moja wiara wzrosła na wysoki poziom, dlatego ostatnimi miesiącami można powiedzieć że już w ogóle nie mam wątpliwości, oczywiście mam ku temu powody, ale są to praktycznie powody które każdy może dostrzec.”
12 sty 2016 07:22:50 AM: „Kiedyś miałem częściej wątpliwości, ale wydaje sie że już nie wrócę do tamtego czasu, gdyż nie ma takiej fizycznej możliwości, chodzi o to, że wydaje mi sie że poznałem o co mniej więcej chodzi w tym planie BOŻEGO zbawienia tak jak napisałeś. Jestem przekonany że dzisiaj już każdy może rozbudzić mocna wiarę, tyle aktualnie dzisiaj wiemy ze nie jest to według mnie trudne, ja jestem przekonany ze wszystko to jest więcej niż prawdziwe.”
12 sty 2016 07:23:40 AM: „Wystarczy otworzyć serducho”

Brat Maciej:
12 sty 2016 07:57:01 AM: „To nawet nie chodzi, że nie mam dowodów, bo nie raz dostrzegam łaski od Boga tylko i modlę się co noc w różnych intencjach. Myślę, że to grzechy osłabiają wiarę bo stara się człowiek i stara, a natura ludzka robi swoje, dochodzi do sprzeczności z wiarą”
12 sty 2016 07:58:52 AM: „Cały czas mam otwarte”

Ja:
12 sty 2016 08:08:14 AM: „Zgadzam sie z tym co napisałeś ze to grzechy osłabiają wiarę, ale z drugiej strony z doświadczenia wiem ze jeśli budujesz swoja wiarę to bardzo łatwo pozbywasz sie grzechów, w moim przypadku gdy zachwycałem sie tym wszystkim, miłością BOGA itp. to było dla mnie jasne ze nie chce być już w tym błocie
12 sty 2016 08:10:06 AM: „Rozumiem to tylko, żeby pozbyć się tego błota potrzeba czasu i wiary”
12 sty 2016 10:07:30 AM: „Tak, jednak na pewno warto dążyć w tym kierunku bo to daje wolność, trzeba dążyć za tym za wszelka cenę, bo wtedy szybciej przybędzie wiara i szybciej ucieknie sie od grzechów.”
12 sty 2016 10:55:51 AM: „Ważne by grzechy nie opierały się na krzywdzeniu drugiego człowieka.”
12 sty 2016 11:22:52 AM: „…bo wtedy też będzie grzech”

Brat Maciej:
12 sty 2016 11:31:36 AM: „Wiem, że nie powinno się segregować zła, bo zło to zło, ale w moim przekonaniu „lepiej” jest popełnić grzech przeciwko sobie niż wyrządzić krzywdę drugiemu człowiekowi…”

Ja:
12 sty 2016 11:42:31 AM: „Tez mi sie tak wydaje, nauczanie JEZUSA w Ewangelii miało wlasnie głównie nacisk na grzechy co do bliźnich.”

**********************************************************************************************
PROŚBA O MODLITWĘ W SPRAWIE PRACY:
Brat Maciej:
19 sty 2016 06:55:27 PM: „Proszę o modlitwę w mojej intencji bym szybko znalazł dobrą pracę i by mnie nie nachodziły depresyjne myśli. Niech Nasz Pan wskaże mi drogę jaką mam podążać, proszę o siłę, gdyż czuję się zagubiony. Amen”
**********************************************************************************************

Ja:
19 sty 2016 07:05:40 PM:
„Oczywiście, w ciągu kilku kolejnych dni napisze Twoja intencje Bracie jako dodatkową”

Brat Maciej:
19 sty 2016 07:40:15 PM: „Dziękuję”

**********************************************************************************************
Dwa dni później wysłałem całej grupie następującą wiadomość:
<<<Bracia i Siostry prośmy także dzisiaj naszego PANA aby nasz Brat Maciej znalazł prace z której będzie zadowolony, nasz PAN chce przecież dla nas tylko samego dobra, módlmy sie także o to aby przestały nachodzić Macieja depresyjne myśli, aby odnalazł w sobie sile i drogę którą ma podążać <>< >>>
**********************************************************************************************
PO KILKU DNIACH OD MODLITWY PAN DAJE MACIEJOWI PRACE:
27 sty 2016 06:12:46 PM: „Chciałbym podziękować całej wspólnocie za modlitwę, dostałem pracę w końcu 😊 teraz proszę chociaż o krótką modlitwę ponieważ denerwuje się pierwszym dniem pracy jutro. Amen”
**********************************************************************************************

27 sty 2016 06:36:09 PM: „Super, 🙂 🙂 postaram sie zaraz coś wymyślić, czy mogę Twoja wiadomość opublikować na naszej stronie ? Wraz z Twoja prośbą?”

Brat Maciej:
27 sty 2016 06:52:31 PM: „Nie wiedziałem, że jest jakaś strona 😉 tak proszę bardzo”

Ja:
27 sty 2016 06:55:19 PM: „SŁUDZY BOŻEGO SŁOWA: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/

Brat Maciej:
27 sty 2016 06:55:27 PM: „Dzięki Brat! :)”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Boże odpowiedzi i znaki, Rok 2016:, W tych intencjach modliliśmy się całą wspólnotą:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Brat Maciej otrzymuje prace.

  1. Pingback: 2016 – STYCZEŃ (Codzienne intencje naszej wspólnoty) | Słudzy Bożego Słowa

Skomentuj

