Przywrócenie głosu Kazimierze. (Mama naszej Siostry Edyty).

Siostra Edyta:
06 gru 2015 11:47:30 PM: „Hej, znalazłam Twój numer Tel na youtube i pragnę przyłączyć się do osób, którym wysyłasz Dobrą Nowinę. Bóg zapłać 😊”

Siostra Edyta:
19 sty 2016 04:23:57 PM: „Chciałabym dołączyć swoją prośbę o modlitwę naszej wspólnoty. Codziennie dołączam do wspólnotowej modlitwy swoją intencję, ale
wiadomo, w grupie siła😊”

Siostra Edyta:
19 sty 2016 04:24:10 PM: „Mam 3 prośby o modlitwę, ale to tak może stopniowo od tej najważniejszej, nie cierpiącej zwłoki, reszta może poczekać.”
19 sty 2016 04:25:52 PM: „Proszę o modlitwę za moją mamę Kazimierę, która od 2 tygodni nie może mówić, bo została jej straszna chrypa po chorobie gardła i trwa
to już 2 tygodnie. Prośmy Pana o odzyskanie sprawności mowy mojej mamy. Dziękuję”

Siostra Edyta:
19 sty 2016 04:31:50 PM: „A tak swoją drogą. to ile już jest dobrych duszyczek w naszej wspólnocie? I tak do końca nie wiem jak ta nasza wspólnota się nazywa.
A chciałabym się z dumą pochwalić znajomym do jakiej cudownej wspólnoty należę😊”

Ja:
19 sty 2016 04:57:33 PM: „Oczywiście intencje zapisuje, ale tak czy siak trzeba będzie troszkę poczekać, gdyż kolejka jest nie mała, zaraz podam datę ale
będzie to około polowy lutego, ja mam zapisanych 190 osób, ale nie mało osób przesyła dalej te wiadomości każdego dnia do innych grup,”
19 sty 2016 04:57:36 PM: „np wiem ze Siostra Mirka ma 120 osób, jest tez na pewno kilka osób które maja po około 30 osób, i ogólnie wiadomości te trafiają
każdego dnia do 7 księży. Nasza Wspólnota nazywa sie: SŁUDZY BOŻEGO SŁOWA, tutaj jest adres naszej strony, ze świadectwami, sms-ami które wysyłam, i innymi
ciekawymi materiałami od naszych Braci i Sióstr https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/

Ja:
19 sty 2016 04:59:24 PM: „8 lutego była luka wiec tam zapisałem Siostry intencje, dziękuję za każde dobre słowo które Siostra mi napisała :)”

Siostra Edyta:
19 sty 2016 05:02:13 PM: „Jak w połowie lutego to nie, bo to przecież pilna sprawa, zapalenie krtani nie może czekać do polowy lutego😞”

Ja:
19 sty 2016 05:04:44 PM: „Rozumiem, w takim razie dopisze jutro lub dzisiaj, chociaż dzisiaj jest już dodatkowa intencja, ale zobaczymy też czy znajdę wolny
czas aby dzisiaj dopisać tę intencje.

Siostra Edyta:
19 sty 2016 05:06:21 PM: „Bóg Zapłać Bracie!”
19 sty 2016 05:12:45 PM: „To może jak już jest ta luka 8 lutego to podam tą drugą intencję. Proszę o modlitwę za mojego męża, który od lat ma problemy z
pęcherzem i psychiką, a żaden lekarz nie jest w stanie mu pomóc. Módlmy się, by nasz Pan uwolnił go od tej choroby na zawszę.”

Ja:
19 sty 2016 05:16:16 PM: „Oczywiście zapisuje na 8 lutego ta intencje”

Siostra Edyta:
19 sty 2016 05:21:21 PM: „Dziękuję, do dzisiejszej modlitwy włączę też osobistą intencję, a mianowicie, żeby Bóg miał Ciebie Bracie w swej opiece i Ci
Błogosławił, za to że tyle dobrego robisz dla innych.”

Ja:
19 sty 2016 05:44:15 PM: „Bardzo dziękuję, często proszę PANA aby układał tak moje obowiązki abym robił wszystko to co do mnie należy – obowiązki związane z
zona i nasza grupa i wtedy rzeczywiście mam łatwiejsze dni. Serdecznie dziękuję za każdą modlitwę :)”

**********************************************************************************************
Około jedną godzinę później wysłałem całej grupie następującą wiadomość:
<<<Dołączmy także do dzisiejszej modlitwy prośbę o ukojenie dużego bólu dla Małgorzaty (mamy naszego Brata Mikołaja) wynikającym ze złamania dwóch żeber, co praktycznie uniemożliwia jej chodzenie do pracy oraz szkoły. //
Módlmy się także za Kazimierę (mamę naszej Siostry Edyty), która od 2 tygodni nie może mówić, bo została jej straszna chrypa po chorobie gardła, trwa to już 2 tygodnie. Prośmy naszego PANA o odzyskanie sprawności mowy dla Kazimiery.>>>
**********************************************************************************************
NASZA WIARA PRZYNIOSŁA UZDROWIENIE:
Siostra Edyta:

20 sty 2016 09:47:58 AM: „Nasza wczorajsza modlitwa za moją mamę Kazimierę przyniosła uzdrowienie! Dziś mama co prawda ma jeszcze lekką chrypę, ale już może
normalne mówić, gdzie wczoraj nie mogła słowa powiedzieć, bo tak ją drapało i zatykało. Mówi, że jak już w nocy się przebudziła to było o wiele lepiej, dziś
normalnie może mówić😊 I dopiero dziś, jak powiedziała, że jest o 90% lepiej, to jej powiedziałam, że się modliłam o to ze wspólnotą. Chwała Panu!
**********************************************************************************************

Ja:
20 sty 2016 09:49:40 AM: „CUDOWNIE! :)”
20 sty 2016 09:59:56 AM: „Mam już kilka takich krótkich świadectw które chciałbym opublikować na naszej stronie, czy mógłbym umieścić tam także Twoja dzisiejsza wiadomość Siostro?”

Siostra Edyta:
20 sty 2016 10:04:42 AM: „Oczywiście, niech wszyscy wiedzą jaki wspaniały jest nasz Bóg😊”

Ja:
20 sty 2016 10:07:21 AM: „Dziękuję w imieniu moim i w imieniu wszystkich którzy będą to czytać! :)”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Boże odpowiedzi i znaki, Rok 2016:, W tych intencjach modliliśmy się całą wspólnotą:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Przywrócenie głosu Kazimierze. (Mama naszej Siostry Edyty).

  1. Pingback: 2016.01 – STYCZEŃ (Codzienne intencje naszej wspólnoty). | Słudzy Bożego Słowa

Skomentuj

