Świadectwo Edyty – Nasz PAN usunął cystę na jajniku. (Zdjęcia USG !!!).

ZDJĘCIE NR 01 (PRZED MODLITWĄ):

Data wykonania zdjęcia:
12 Styczeń 2016 r. (Wtorek)

Wymiary wyraźnie widocznej dwukomorowej cysty:
1. D 6.96 cm
2. D 2.98 cm
001

**********************************************************************************************
ZDJĘCIE NR 02 (PO MODLITWIE):

Data wykonania zdjęcia:
27 Styczeń 2016 r. (Środa)
– czyli 15 dni po wykonaniu poprzedniego zdjęcia
– całą grupą modliliśmy się 4 dni wcześniej tj. 23 Stycznia 2016 r. (Sobota)

Wymiary śladów wchłoniętej cysty:
1. D 3.97 cm
2. D 2.38 cm
002
**********************************************************************************************
TREŚĆ WIADOMOŚCI SMS Z SIOSTRĄ EDYTĄ:

Siostra Edyta:
20 sty 2016 04:00:37 PM: „Proszę o modlitwę. Mam dużą cystę na jajniku. Za kilka dni mam mieć jeszcze USG. Jak cysta się nie zmniejszy czeka mnie operacja i usunięcie jajnika. Drugi jajnik miałam już wcześniej usunięty , a chciałabym urodzić jeszcze dziecko. Edyta”

Ja:
20 sty 2016 04:03:22 PM: „Za ile dokładnie dni ma odbyć sie usg? Bo aktualnie jestem przepełniony intencjami nawet tymi dodatkowymi, a muszę nad tym panować/dozować intencje aby nie zasypywać naszych Braci i Sióstr wiadomościami, problem jest tez tego typu ze aktualnie gdy wysyłam do całej grupy wiadomość, to czasami trwa to nawet godzinę, a na dzisiaj i jutro mam więcej intencji niż zawsze dlatego muszę to umiejętnie rozdzielać.”

Siostra Edyta:
20 sty 2016 04:07:40 PM: „USG będę miała za tydzień w środę.”

Ja:
20 sty 2016 04:10:44 PM: „Dobrze a wiec zapisuje Siostry intencje na 23 stycznia w sobotę.”

Siostra Edyta:
20 sty 2016 04:13:02 PM: „Bóg zapłać bracie.”

Ja:
20 sty 2016 04:18:37 PM: „Polecam sie na przyszłość :)”
**********************************************************************************************
Wiadomość którą trzy dni później wysłałem całej naszej grupie:
<<< Dzisiejsza modlitwę ofiarujmy także w intencji naszej Siostry Edyty która ma dużą cystę na jajniku. 27 stycznia odbędzie sie USG, jeżeli cysta do tej pory się nie zmniejszy to czeka ja operacja i usunięcie jajnika. Drugi jajnik został usunięty już wcześniej a nasza Siostra chciałaby urodzić jeszcze dziecko. Prośmy Najwyższego aby nie dopuścił do operacji, aby operacja okazała się niepotrzebna i aby nasza Siostra Edyta, szczęśliwie urodziła potomka. >>>
**********************************************************************************************
PRZEKAZUJĘ WIADOMOŚĆ DLA SIOSTRY EDYTY OD SIOSTRY OLI:
Ja:

23 sty 2016 08:57:02 PM: „Witam serdecznie! Otrzymałem dla Siostry następującą wiadomość od naszej Siostry Oli:”
23 sty 2016 08:57:12 PM: „Hej brat 🙂 moja Koronkę mówiłam dzisiaj w Krakowie w Bazylice Miłosierdzia Bożego :-)) Byłam przed cudownym obrazem Jezusa Miłosiernego i ucałowałam relikwie mojej ukochanej Świętej Faustynki :-)) Pan Jezus ukochał szczególnie dzieci. Wierze, ze Siostra Edytka doczeka potomka :-)) będę o to gorąco prosić. Dzisiaj na Mszy świętej doświadczyłam radości jakiej dawno nie czułam :-)) Pan Jezus jest cudowny!!!

Siostra Edyta:
23 sty 2016 09:02:43 PM: „Bóg zapłać bratu i wszystkim którzy modlą się w mojej intencji.
23 sty 2016 09:03:26 PM: „Dziękuję :)”
**********************************************************************************************
I STAŁ SIĘ CUD!!!
Siostra Edyta:

27 sty 2016 07:18:16 PM: „Szczęść Boże. Dzisiaj byłam u lekarza. Robiłam USG. Nie muszę iść na operację. Cysta się wchłonęła. Chwała Panu! Edyta”
**********************************************************************************************
Ja:
27 sty 2016 09:39:42 PM: „Szczęść BOŻE! CUDOWNA wiadomość!!! 🙂 bardzo sie ciesze!”
27 sty 2016 09:40:02 PM: „Czy będę mógł napisać o tej dobrej nowinie całej grupie?”

Siostra Edyta:
27 sty 2016 09:43:29 PM: „Ja też bardzo się cieszę 🙂 Bóg zapłać wszystkim za modlitwę. Chwała Panu !”
27 sty 2016 09:44:55 PM: „Tak proszę napisać :-)”
27 sty 2016 09:50:03 PM: „Dziękuję :)”

Ja:
Witam serdecznie! Stal sie kolejny cud!
Opublikuje to zaraz na stronie, a później wyślę te informacje sms-em,
prawdopodobnie będę miał też zdjęcie USG, i dlatego moje pytanie do Siostry, czy
udostępniła by mi Siostra zdjęcia USG przed i po uzdrowieniu? Oczywiście bez
nazwiska i reszty danych, samo zdjęcie myślę że będzie wielkim dowodem, a to
ogromnie rozbudzi wiarę naszej grupy [30 sty 2016 12:21 PM].

Siostra Edyta:
Tak oczywiście że mogę to udostępnić. Tylko nie wiem jak to zrobić bo w telefonie mam niezbyt dobry aparat fot.
[30 sty 2016 12:29 PM].

Ja:
A ma Siostra aparat cyfrowy?
Zdjęcia te wyzwoliły by wiarę i wkrótce moglibyśmy góry przenosić [30 sty 2016 12:30 PM].

Siostra Edyta:
Wyślę bratu oryginał. Już mi nie będzie potrzebny. Tylko proszę napisać na jaki adres. [30 sty 2016 12:36 PM].

Ja:
Gdańsk ul. Xxxxxxxx Xx/X woj.Pomorskie XX-XXX [30 sty 2016 12:37 PM].

Siostra Edyta:
Czy dojdzie list bez imienia i nazwiska ? [30 sty 2016 12:41 PM].

Ja:
Łukasz Siatkowski 😉 Chyba nie doszedłby bez imienia i nazwiska 🙂 [30 sty 2016 12:41 PM].

Siostra Edyta:
Ok. Dziękuję:-) [30 sty 2016 12:42 PM].

Ja:
To ja dziękuję 🙂 Życie jest za krótkie żeby nie chwalić się światu jak działa PAN BÓG! Dziękuję w moim imieniu i w imieniu wszystkich tych którym świadectwo to zmieni życie. Wyśle Siostra zdjęcie przed i po uzdrowieniu? Czy widać na nich różnice? I daty wykonania? [30 sty 2016 12:44 PM].

Siostra Edyta:
Tak widać różnicę i daty. Tylko proszę zamazać tam na badaniu nazwisko lekarza który je wykonywał. Wyślę w poniedziałek [30 sty 2016 12:55 PM].

Ja:
Oczywiście usunę nazwisko, serdecznie dziękuję, BÓG zapłać! [30 sty 2016 12:56 PM].

OTRZYMAŁEM LIST OD SIOSTRY EDYTY:
Ja: 

Szczęść BOŻE Siostro! Dziękuję za przesyłkę 🙂 bardzo cenna rzecz, jak widzi sie to na własne oczy to radość od razu jeszcze wieksza gości na twarzy 🙂 bo to po prostu CUD!!! [08 lut 2016 01:38 PM].

Ja:
Dziękuję jeszcze raz, zaraz skanuje zdjęcia, zamaluje nazwisko Siostry i tej lekarz która wykonywała badanie, wiara naszej grupy wzrośnie na pewno dzięki tym informacjom. Chciałbym także umieścić treść naszej rozmowy sms, czy zgadza sie Siostra? W sumie to napisze tylko Siostry prośbę o modlitwę, informacje kiedy odbyło się USG, podziękowanie za modlitwę i ogłoszenie cudu, czy zgadza sie Siostra? [08 lut 2016 01:38 PM].

Ja:
Czy to co jest na zdjęciach na pierwszym planie w centrum zdjęcia to jest jajnik? czy cysta? [08 lut 2016 01:42 PM].

Siostra Edyta:
Tak może brat wszystko zamieścić, smsy też. Na tym zdjęciu z wcześniejszą datą jest duża cysta. Szczęść Boże. Edyta [08 lut 2016 04:17 PM].

Ja:
Dziękuję 🙂   [08 lut 2016 04:37 PM].

Ten wpis został opublikowany w kategorii Boże odpowiedzi i znaki, Rok 2016:, W tych intencjach modliliśmy się całą wspólnotą:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Świadectwo Edyty – Nasz PAN usunął cystę na jajniku. (Zdjęcia USG !!!).

  1. Pingback: 2016.02 – LUTY (Poranne wiadomości sms). | Słudzy Bożego Słowa

  2. Kamil pisze:

    Chwała Panu

    Polubione przez 1 osoba

  3. Aania pisze:

    Chwała Panu!!! Cieszę się razem z Tobą Edytko że wszystko jest tak jak powinno. Pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

  4. Mirka pisze:

    CHWAŁA PANU BOGU naszemu!!! 😊😊 Chwała i dziękczynienie za Jego dobroć, miłość i hojność😊😊
    Siostro Edyto, radujmy się w Panu😊 życzę nieustannej Bożej opieki

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

