Zniknęła torbiel i 6 zmian nowotworowych piersi! (Zdjęcia dokumentacji lekarskiej, e-mail od uzdrowionej Moniki, oraz treść wiadomości sms z koleżanką Moniki).

DOKUMENTACJA LEKARSKA, (KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ):

ZDJĘCIE 01. 23.12.2015r. Zmiany pierwszy raz wykryte.
ZDJĘCIE 02. 23.12.2015r. Zmiany pierwszy raz wykryte (USG).
ZDJĘCIE 03. 29.01.2016r. Wszystkie zmiany które były wcześniej zniknęły.

ZDJĘCIE 01

ZDJĘCIE 02

ZDJĘCIE 03

***************************************************************************************
ŚWIADECTWO MONIKI (E-MAIL):

23 grudnia byłam na badaniach USG , gdyż odczuwałam ból w okolicy pachy. Na tych badaniach wyszło, że mam w prawej piersi  zmiany łagodne pierwszy raz wykryte. Miałam je skontrolować za pół roku i gdyby się okazało, że coś złego z nimi się dzieje miałam być poddana biopsji.
Miesiąc później poszłam do lekarza skontrolować te zmiany, gdyż odczuwałam nasilający się ból pod pachą. W między czasie modliłam się o wstawiennictwo do św. Charbera (przykładając Jego obrazek oraz olejek , który wypływa z ciała św. Charbera i ma moc uzdrawiania). Również moja koleżanka Monika poprosiła Was dzień wcześniej przed tym drugim badaniem, by nasza cała grupa modliła się w tej intencji.

W drugim badaniu okazało się, że żadnych zmian lekarz nie wykrył. Wszystkie, które były wcześniej zniknęły. Być może one same się wchłonęły, jednak mam wiarę, że modlitwy są tego główną przyczyną.

Po pierwszej wizycie dostałam wydruk zdjęć tych zmian, miesiąc później lekarz już nie miał co drukować. Co prawda w sutkach w prawej piersi lekarz coś tam zauważył jednak jest to na tyle prawidłowe i nie stanowiące niebezpieczeństwa, że nawet nie drukował zdjęć. Najważniejsze o co się modliłam to, żeby te łagodne zmiany nie przekształciły się w złośliwe, gdyż istniało takie prawdopodobieństwo, a one całkowicie zniknęły.

W tym wszystkim Bóg obdarzył mnie pokojem, odebrał mi całkowicie lęk przed tym co będzie dalej. Ja modliłam się aby wszystko skończyło się dobrze, ale byłam gotowa na wszystko co Bóg dla mnie przygotował, nawet na chorobę. Zaufałam Mu całkowicie, bez względu na to co miałoby się wydarzyć i zawsze gdy kończyłam się modlić w tej intencji dodawałam z oddaniem „Niech się dzieje Twoja Wola Panie”.

Chciałam Wam powiedzieć abyście dziękowali za wszystko Bogu, za te dobre i złe rzeczy, które Was spotykają. Uwielbiajcie Go zawsze i wszędzie. Nawet w ciągu dnia, gdy nie macie czasu na modlitwę szepnijcie: Jezu Ufam Tobie, Kocham Cię Jezu. Oddajcie Mu siebie a przede wszystkim zaufajcie. Dla Boga nie ma nic niemożliwego. A nawet jak przyjdą gorsze dni (problemy), On da Wam siłę, by to wszystko unieść. On ma dla nas najwspanialszy plan, mimo, że my czasem się buntujemy, chcielibyśmy żeby spełnił nasze prośby tu i teraz, nie rozumiemy tych złych rzeczy, które nas spotykają, ale jeśli to wszystko przyjmiemy i zaufamy Bogu to On wyprowadzi z tego dobro.

Chwała Panu,
Monika Guzik-Drozd
***************************************************************************************
WYMIANA WIADOMOŚCI SMS Z KOLEŻANKĄ MONIKI, KTÓRA PROSIŁA NASZĄ GRUPĘ O MODLITWĘ W INTENCJI CHOREJ MONIKI (JEJ KOLEŻANKA TAKŻE MA NA IMIĘ MONIKA):

Siostra Monika:
29 sty 2016 07:42:17 AM: „Proszę o choćby krótkie westchnienie za mojego Tatę, który dziś ma ważną rozmowę na temat wyjścia z alkoholizmu, by dała dobre owoce i za koleżankę Monikę, która o 17:40 ma USG piersi,o łaskę zdrowia… Bóg zapłać. Monika.”

Ja:
29 sty 2016 07:44:18 AM: „A tata o której godzinie ma rozmowę?”

Siostra Monika:
29 sty 2016 07:45:43 AM: „Myślę,że do południa panie z „GOPSU” przyjadą.”

Ja:
29 sty 2016 07:53:52 AM: „Dobrze a wiec pierwsza część prośby napisze za około 2 h a druga część trochę później”

Siostra Monika:
29 sty 2016 07:58:25 AM: „Dziękuję.”

—————————————————————————————————————————————————–
Około dwóch godzin później wysłałem całej grupie następującą wiadomość:
<<<NIE KRADNIJ:
Ef4,28: Kto dotąd KRADŁ, niech już przestanie KRAŚĆ, leczRaczejNiech pracujeUczciwie własnymiRękami, by miał z czego udzielać potrzebującemu./1Kor6,10: ani ZŁODZIEJE, aniChciwi, aniPijacy(..)nie odziedziczą królestwa BOŻEGO.//
NaszaSiostraMonikaProsiOmodlitweWszystkichKtórzy majaWolnąChwilkęOdobre owoceDzisiejszejRozmowyJejTaty z PaniamiZ GOPSUnaTematWyjsciaZ alkoholizmuOrazZaJejKoleżankę Monikę,która oGodz.17:40 maUSG piersi,o łaskęZdrowia.>>>
—————————————————————————————————————————————————–

Ja:
29 sty 2016 11:44:48 AM: „Jednak zmieściłem wszystkie informacje w jednej wiadomości :)”

Siostra Monika:
29 sty 2016 11:46:40 AM: „Dziękuję. Dam znać jak poszło, wierzę że Bóg zadziała i może w końcu coś ruszy z moim tatą.”

Ja:
29 sty 2016 11:49:17 AM: „Dobrze, czekam na wiadomości”

—————————————————————————————————————————————————–
STAŁ SIĘ CUD!!!
Siostra Monika:
30 sty 2016 10:12:46 AM: „Witaj.miałam napisać… stał się cud, moja koleżanka Monika miała na prawej piersi torbiel i 6 zmian nowotworowych, a po wczorajszym USG nie ma nic. CHWAŁA PANU 🙂 a mój Tata po wizycie pań z „GOPSU” opił sprawę i mnie obwinia o wszystko, więc proszę o stałą modlitwę za Niego, bo nie wiem jak to będzie dalej… Dziękuję za wszystko. Monika.”
—————————————————————————————————————————————————–

Ja:
30 sty 2016 10:15:08 AM: „SZOK… jeśli chodzi o koleżankę”

Siostra Monika:
30 sty 2016 10:15:46 AM: „Cud!”

Ja:
30 sty 2016 10:16:27 AM: „Czy mogę o tym napisać? Napisze tez że za tatę dalej prosimy o modlitwę”

Siostra Monika:
30 sty 2016 10:16:51 AM: „Jasne. Tak.”

Ja:
30 sty 2016 11:34:28 AM: „Czy Monika jest Siostry bliska znajoma? I czy wiedziała ze ogłosiliśmy prośbę o modlitwę za jej uzdrowienie? Pytam bo myślę ze warto było by opublikować zdjęcie USG przed i po uzdrowieniu, miało by to znaczący wpływ na nasza wiarę, działo by sie jeszcze więcej cudów”
30 sty 2016 11:34:58 AM: „Myśli Siostra ze udało by sie Siostrze to załatwić?”

Siostra Monika:
30 sty 2016 11:44:50 AM: „Tak. To bliska znajoma. Załatwię to i dam znać.”

Ja:
30 sty 2016 11:46:09 AM: „To było by piękne świadectwo dla nas wszystkich, dziś po południu oznajmię o tym świadectwie zachęcając do dalszej modlitwy za Tate. BOŻEGO dnia życzę!”

Siostra Monika:
30 sty 2016 11:46:47 AM: „Bóg zapłać!”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Boże odpowiedzi i znaki, Rok 2016:, W tych intencjach modliliśmy się całą wspólnotą:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Zniknęła torbiel i 6 zmian nowotworowych piersi! (Zdjęcia dokumentacji lekarskiej, e-mail od uzdrowionej Moniki, oraz treść wiadomości sms z koleżanką Moniki).

  1. Mirka pisze:

    Moniko😊, to wspaniale, że Pan Ciebie uzdrowił. Chwała Bogu najwyższemu!!! Dziękuję Ci również za piękne świadectwo Twojej wiary. Choć to trudne, ale zawsze najważniejsza jest wola Boża, a Ty byłaś całkowicie z nią pogodzona😊i to najpiękniejsza modlitwa, taka jak Pana Jezusa,” Ojcze nie moja, lecz Twoja wola niech się stanie”. To niewątpliwie najbardziej ujęło Pana Boga za serce. Pozdrawiam Ciebie siostro kochana.😊 Niech Pan błogosławi Tobie w każdej chwili życia😊

    Lubię to

  2. Pingback: 2016.01 – STYCZEŃ (Poranne wiadomości sms). | Słudzy Bożego Słowa

Skomentuj

