Tekst liryczny naszego Brata Macieja pt. „Bohater”.

Bohater:

Przynosisz mi ogień, gdy próbuję ogrzać się zapałką
Zakładasz mi rękawice, gdy uderzam gołymi pięściami w ścianę
Czuję Twoje ciepłe dłonie na mojej głowie
Chcę być zawsze gotowy na zmianę
Tak jak zmieniłeś bezbronnego chłopca w faceta,
który jeszcze coś czuje.
A kiedy zamknę oczy, ktoś powie „chodź już czas”
Wierzę, że mnie ugościsz jak przyjaciela
Tak myślę, że też lubisz niebieski to pewnie kolor wolności
Z uporem każesz mi pisać nawet, gdy udaję, że to nie ma większego znaczenia.
Pragniesz by to było moim narzędziem w walce o przyszłość.
Dziękuję za ten dar, który przekroczył moje oczekiwania.
Wiem, że byłeś tam wtedy, gdy tak siedziałem i pytałem co ze mną będzie
Serce osunęło się w przepaść, gdzieś głęboko w nicość
Otworzyłeś mi szeroko drzwi o jakich mogłem tylko marzyć
Pokazałeś, ze jesteś i mogę na Ciebie liczyć.

Tylko Ty potrafisz odrestaurować relacje między ludźmi,
na pstryknięcie palca.
Nawet, gdy duma i żal bierze górę nad miłosierdziem.
Wybaczenie jest piękne jeśli ktoś szczerze żałuje
Wierzę, że za Twoim pośrednictwem poznałem wspaniałych ludzi,
którzy dali mi to o co prosiłem Ciebie.
Chcę iść drogą, którą Ty mi wyznaczysz
Wiem, że powinienem ufać, bo nic nie trwa wiecznie
Ile ludzi patrzy w Twoją stronę mokrymi oczami?
Wyrwij lęk, kiedy jeszcze jest ochota by walczyć
Bądź tam, gdzie ludzie są sobie obojętni
Bo kto jak nie Ty ich nauczy kochać
Bywa, że nie wiele już wiem bo nie rozumiem świata
Tak jakbym pomylił adresy
Wiem, że byłeś tam, kiedy szukałem siebie,
pośród nieprzychylnych wiatrów.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Teksty liryczne naszego Brata Macieja:, Wasze święte treści. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Tekst liryczny naszego Brata Macieja pt. „Bohater”.

  1. Maciej pisze:

    Zniszczyły mnie te komentarze pozytywnie 🙂 To bardzo budujące i motywujące pozdrawiam Maciej

    Polubione przez 1 osoba

  2. Mirka pisze:

    Bracie😊proszę o więcej😊pisz, dzielmy się z bliźnimi tym, co Pan czyni w naszym życiu, jak zmienia nasze serca😊😊 niech inni Go szukają, niech podążają za Jego głosem.😊Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam w Panu😊 Dziękuję Mu za Ciebie😊

    Polubione przez 1 osoba

  3. Mirka pisze:

    Macieju😊Bracie drogi😊dziękuję za piękny tekst, głęboki i bardzo wzruszający😊 choć się uśmiecham, robię to przez łzy😊 całe niebo ratuje się teraz, a mnie głos uwiązł w gardle, mam mokre oczy i drżące serce😊 chociaż Ciebie nie znam to czuję więź z Tobą. Niech Pan Ci błogosławi w każdej chwili życia, na wszystkich drogach i w Twoich działaniach😊 niech będzie zawsze obecny i prowadzi Cię. Trzymajmy Go mocno za rękę😊😊😊 Chwała Panu!!! Alleluja!!! Jezus zwyciężył!!! Ściskam Cię po bratersku.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

