Tekst liryczny naszego Brata Macieja pt. „Obywatele Nieba”.

Obywatele Nieba:

Krawiec uczuć szyje w nas namiętność po wieczność
Jestem jak Pinokio, bo chcę być prawdziwym chłopcem,
a Ty jesteś moim stwórcą.
Mówią mi jak mam rozmawiać z Tobą i ile czasu poświęcić,
nie ma złej modlitwy, gdy przemawia serce.
Klęczę do modlitwy, a Ty pomóż mi powstać
Czuję, że mam tu jeszcze coś do zrobienia
Bądź przy mnie na każdym kroku,
gdy czuję się jak marionetka na sznurkach presji.
Bądź zawsze bo zdarza się, że ludzie się odwracają.
Czuję zawód, którego nie wpiszę w CV.
Słyszałem, że masz słabość do grzeszników,
tych najbardziej zagubionych, obywatele nieba.
Nie opuszczaj mnie, gdy wychodzę z klatki do klatki
I czuję wolność tylko gdzieś pomiędzy.
Jesteś jak odźwierny, bo masz klucz do wszystkich serc.

Ojcze mówiłeś mi, musisz dawać nadzieje w bólu i cierpieniu
Musisz być silny, być kimś więcej niż ludzie wymagają.
Twoje miłosierdzie nie ma skali,
choć tyle w nas niedoskonałości kochasz nawet, gdy wszystko się wali.
Pewnego dnia przywitam błękit gorącym spojrzeniem w Twoje oczy
Pragnę byś nauczył mnie malować przebaczenie na stelażu bólu
Jak ojciec, który dzieli się doświadczeniem ze swoim jedynym synem
Dziękuję za Twoją obecność nauczycielu miłości
Nie wiń mnie za to, że jestem ślepcem
Nie wiń nas za grzechy, które rodzą się z pychy,
każdy z nas chce być zauważony.
Wiem, że codziennie trzeba się starać by dojść do świętości,
by dostać obywatelstwo w Twoim królestwie
Nie ma dobrej modlitwy bez uczynków miłosierdzia
Daj nam światło, tyle światła by rozjaśniło mrok,
który grzebie nadzieje.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Teksty liryczne naszego Brata Macieja:, Wasze święte treści. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Tekst liryczny naszego Brata Macieja pt. „Obywatele Nieba”.

  1. Mirka pisze:

    Macieju😊Twój tekst pięknie eksponuje miłość i miłosierdzie Pana Boga oraz naszą ludzką kruchość i niedoskonałość.😊Jest on też piękną modlitwą Twojego serca😊 Niech Pan Ci błogosławi i obdarza licznymi łaskami😊 Życzę Ci więcej takich modlitw
    Pozdrawiam w Panu

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

