2016.06 – CZERWIEC (Intencje naszej wspólnoty).

****************************************************************************************
30 Czerwiec (Czwartek):
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować miłość naszym bliźnim, zapraszam do wspólnej modlitwy uwielbienia naszego ADONAI (g.21:15), na której będziemy także wypraszać Najwyższego o pomoc w sprawach naszych Sióstr: Jolanty, Marysi, Doroty, Ewy, Marysi oraz Anny. Szczegóły intencji na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ Przyjdź PANIE JEZU!! >>>

01. Intencja naszej Siostry Jolanty: Proszę o modlitwe za Beatę o zdrowie dla niej i jej nienarodzonego dziecka.
02. Intencja naszej Siostry Marysi: Ja chcialam prosić o modlitwe za Moja cala rodzinkę. O Boże błogosławieństwo. Zdrowie. I siły, oraz Dary Ducha Świętego.  Proszę również aby dobry PAN i Ukochana Mateczka mieli w opiece mojego brata o.Piotra OMI oraz jego współbraci czyli: Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej. Bóg Zapłać.
03. Intencja naszej Siostry Doroty: Asia bardzo prosi o modlitwe w intencji zdania egzaminu na prawo jazdy 28.06., które jest jej bardzo potrzebne, bo mieszka 40 km od miasta (a w nim praca,zakupy,lekarz). Jest w 4 miesiącu ciąży, która powoduje u niej brak koncentracji i skupienia uwagi, rozkojarzenia, senność, zasłabnięcia, zawroty głowy, itp.
04. Intencja naszej Siostry Ewy: Proszę o modlitwe o błogosławieństwo finansowe,o dobra prace dla mnie, która stanie sie pasja. Żebyśmy cala rodzina mogli tego lata pojechać na wczasy, jesteśmy małżeństwem 6 lat i nigdy nie byliśmy na wczasach, mamy 2 małych dzieci, które co chwile chorują, potrzebują zmienić klimat. Boże pomóż.
05. Intencja naszej Siostry Marysi: Proszę o modlitwę za ks Adama i jego kolegów którzy dziś i jutro zdają ciężkie egzaminy potrzebują oni naszego wsparcia.
06. Intencja naszej Siostry Anny: Drogi Łukaszu, proszę o modlitwe za mojego sąsiada przed chwila zemdlał na klatce bardzo złe znosi chemie. Wezwaliśmy karetkę. Niech Pan mu Błogosławi.
07. Intencja naszej Siostry Grażyny: Szczęść Boże kochanym sługom Bożego Słowa. Proszę WAS o pomoc modlitewną w intencji mojej córki Pauliny o uwolnienie od doręczenia złych duchów, smutku, żalu, lęku, niskiej samooceny. Proszę o pracę wśród dobrych, kochających Boga, ludzi. O męża który kocha Pana Boga i pokocha ją. Z serca dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
****************************************************************************************
29 Czerwiec (Środa):
<<< Wszystkich którzy są chętni do pomocy naszym bliźnim, zapraszam do przyłączenia sie do naszej wspólnej wieczornej modlitwy o g.21:15, w intencjach naszego Brata: Łukasza oraz w intencjach naszych Sióstr: Iwony, Renaty, Olgi których szczegóły możemy przeczytać na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ Przyjdź PANIE JEZU!! >>>

01. Intencja naszego Brata Łukasza: naKILKA dni badzDZIEN przed dn-7.06.2016 i dn-16.06.2016 proszeO wstawiennictwo modlitewneW intencji prawidlowego przeprowadzenia badan okreslajacychSTAN zdrowja!BY parametry wynikowNIE nioslyZA sobaZADNYCH dodatkowych komplikacji do przeprowadzenia juzSAMEJwSOBIE wystarczajaco skomplikowanej operacji oczuMOJEJ MAMY.NA kilkaDNI badzDZIEN przed dn-30.06.2016 kierujeKOLEJNA intencjeZEBY operacje oczuMOJEJ MAMY wykonal tenSAM lekarzKTORY znaJEJ przypadek i JUZ przeprowadzal mojej MAMIE raz tegoTYPU operacjeNA ktoregoDYSPOZYCJItak bardzoNAM zalezy!bo uwazaSIEgoZA autorytetCENI nienagannaOPINJEonim uznajacZA najwyzszej klasySPECJALISTEwTEGOrodzaju operacjachZEBY operacjaTA odbylaSIE bezZADNYCH zarzutowBY lekarzWYKONAL jaPRECYZYJNIEa jegoUMYSLEM i ruchami cialaKIEROWALsam STWØRCA poslugujacSIE lekarzemJAK narzedziemW perfekcyjnym przeprowadzeniu operacji oczu.SERDECZNE i szczodre BØG zaplacWAMza modlitwe!£ukaSz
02. Intencja naszej Siostry Iwony: O pomoc w dokończeniu spraw zawodowych dla Iwony, aby udało jej się nadrobić zaległości oraz aby nie spotkały jej konsekwencje tych opóźnień, a także za wszystkich zestresowanych sytuacją zawodową, aby z Bożą pomocą odmienili swoje życie i spełniali się w pracy.
03. Intencja naszej Siostry Renaty: Proszę o modlitwe w intencji mojego wnuka Szymonka który jest w szpitalu z podejrzeniem zapalenia opon mózgowych.
04. Intencja naszej Siostry Olgi: To dobrze, bo chodzi o to, że koleżanka zaczęła się tak odchudzać, że schudła drastycznie, nie słucha nikogo, bo uważa, że dobrze się tak czuje i to mnie martwi, dlatego chciałam prosić o modlitwę za nią, żeby w miarę możliwości się opamiętała.
****************************************************************************************
28 Czerwiec (Wtorek):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
27 Czerwiec (Poniedziałek):
<<< Zachęcam Cie BOŻY pracowniku do wspólnej modlitwy uwielbienia naszego PANA o g.21:15 na której będziemy dziękować Mu za wszystkie doświadczenia dzisiejszego dnia oraz za doświadczenia wymienione przez nasze Siostry: Annę, Ewę, Mirkę oraz przez naszego Brata: Łukasza który był w wojsku, wierząc ze wszystkieTe sprawySaJegoWspanialym BOŻYM planem i ze ze wszystkiego PAN wyprowadzi dobro. Szczegoly: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ >>>

01. Intencja naszej Siostry Anny: Bracie, u Justyny w sprawie której prosiłam o modlitwe, zakończyła sie walka o życie, a zaczęła o zdrowie. Takie mam informacje z dzisiaj z rana. Proszę o dalszą modlitwę żeby wyzdrowiała i nie było zmian w mózgu, oraz aby jak najszybciej zdrowa wróciła do dziecka. Dziękuję!
02. Intencja naszej Siostry Ewy: Szczęść Boże! Proszę o modlitwe za tatę Janusza z 1 gr, który dostał jakiegoś krwotoku wewnętrznego i jest w szpitalu 😦 Z Panem Bogiem!
03. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu, módlmy się o potrzebne łaski dla Karola, aby Pan umocnił jego wiarę, obdarzył go pokojem serca i chronił od pokusy odebrania sobie życia. a także aby Pan miał w opiece Marysię podczas zmiany szkoły.
04. Intencja naszego Brata Łukasza (który wyszedł z wojska): Łukaszu, źle sie u mnie dzieje. Potrzebuje modlitwy , najlepiej kilku. Pamiętasz ten fragment o demonach co wracają do czystego wnętrza i stan człowieka jest gorszy niż na początku? Chyba tego doświadczam… Potrzebuje ingerencji Pana w moje życie. Od kiedy wyszedłem z wojska, schrzaniłem bardzo relacje z Panem. Po tym co doświadczyłem i jak blisko Boga byłem, zastanawiam sie czy w pole zasługuje na jeszcze jedna szanse. Zgubiła mnie pycha. Czułem sie już tak silny wobec moich słabości , ze wydawało mi sie ze już nie upadnę, ze już sie uwolniłem. Od kiedy wyszedłem z wojska, schrzaniłem bardzo relacje z Panem.
Po tym co doświadczyłem i jak blisko Boga byłem, zastanawiam sie czy w pole zasługuje na jeszcze jedna szanse. Zgubiła mnie pycha. Czułem sie już tak silny wobec moich słabości , ze wydawało mi sie ze już nie upadnę, ze już sie uwolniłem. Tymczasem od 2 miesięcy , nie mogę sie pozbierać. Moi przyjaciele nawet Ci z którymi rozmawiałem będąc blisko Boga, stwierdzają ze wcześniej mówiłem o wiele mądrzej niż teraz. Ja wiem, ze wtedy to no mówiłem ja, ale byłem napełniony Duchem Świętym, który mówił przeze mnie. Włożyłem wiele wysiłku i pracy żeby wydostać sie ze starego życia, A teraz wpadłem w nie jeszcze bardziej niż kiedyś. Poza tym, czytam codziennie każda wiadomość od Ciebie i nie wiem może właśnie ta wysłana przed chwila nakłoniła mnie do tego by napisać.
****************************************************************************************
26 Czerwiec (Niedziela):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
25 Czerwiec (Sobota):
<<< Zachęcam Was wszystkich do pomocy modlitewnej o g.21:15 na której będziemy zawierzać naszemu PANU sprawy naszych Sióstr: Gosi, Niny, Natalii, Wiesi, Joli, Natalii, Anny, Gosi, a także sprawę naszego Brata: Jakuba. Szczegóły: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ Łaska Wam i pokój, od BOGA OJCA i od PANA naszego – JEZUSA CHRYSTUSA. >>>

01. Intencja naszej Siostry Gosi: Proszę o modlitwę w intencji o powrót do zdrowia po operacjach dla Julity Lesiak i Magdaleny Krotosz oraz o potrzebne laski na nowej drodze życia dla świeżych małżonków Izabelli i Ryszarda Ciaciow.
02. Intencja naszej Siostry Niny: Proszę o modlitwę za mnie i dzieci abyśmy zrozumiały alkoholika tatę a cywilnego męża i mu wybaczyły to i niech się dzieje Wola Boża.
03. Intencja naszej Siostry Natalii: Proszę o modlitwe za tegoroczne wakacje, aby były dla wszystkich bezpieczne i by młodzież nie próbowała używek.
04. Intencja naszej Siostry Wiesi: Proszę o modlitwe za moja mamę która ma demencje i są momenty kiedy nas nie poznaje oraz za siostrę żeby miała siłę w opiece nad nią.
05. Intencja naszej Siostry Joli: Proszę o modlitwe za Stanisława który choruje na serce. Stan ciężki!
06. Intencja naszej Siostry Natalii: Proszę o modlitwe za moja siostrę, coś jest nie tak z jej zdrowiem.
07. Intencja naszej Siostry Anny: Łukaszu, chcialam Cie prosić o dołączenie do intencji prośby o uzdrowienie Justyny. Stan jest poważny, przebywa na intensywnej terapii. Wykryto ropę w narządach wewnętrznych, w wyniku zakażenia wywiązała sie sepsa. Miała problemy z samodzielnym oddychaniem, nie ma z nią kontaktu. W domu czeka na nią niepełnosprawne dziecko w wieku przedszkolnym. Dziękuję. Bożego dnia!
08. Intencja naszej Siostry Gosi: Za Wandę i Stanisława Stawiarskich o potrzebne łaski z okazji 40 rocznicy ślubu oraz szczęśliwe rozwiązania porodów i zdrowe dzieci dla Agaty Jasińskiej z Gdańska, Agnieszki Zwolskiej i Malwiny Straczek z Pinczowa.
09. Intencja naszego Brata Jakuba: Witaj, rozerwałem sobie najprawdopodobniej nerw kciuka i palca wskazującego. 3 lipca mam operacje. Trosze o pilna modlitwe o zdrowie i aby ręka powróciła do sprawności w 100 procentach. Jest to lewa ręka, nomen omen jestem leworęczny. Bóg zapłać. Jakub. A także o dar błogosławieństwa finansowego i zdrowotnego w życiu. I aby operacja przebiegła pomyślnie. Aktualnie ma impuls i prąd bólu.
****************************************************************************************
24 CZERWIEC (PIĄTEK):
ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować chwile swojego wolnego czasu, zachęcam do wspólnej modlitwy o g.21:15 na której będziemy uwielbiać naszego PANA proszącPrzyOkazji o zbawienie dlaWszystkich zmarłych duszKtóreJeszcze mająMożliwość zamieszkaniaWniebieskiej ojczyźnie.
Wmodlitwie tejWspomnijmy szczególnieZmarła
Teresę oraz Jana Trojanowskiego który odebrał sobie życie. // Jk 5, 16: …Wielką moc posiada wytrwała modlitwa sprawiedliwego. // Przyjdź PANIE JEZU! >>>
****************************************************************************************
23 Czerwiec (Czwartek):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
22 Czerwiec (Środa):
<<< Ps 111, 2: Wielkie są dzieła Pańskie, mogą ich doświadczyć wszyscy, którzy je miłują. // Mój Bracie oraz moja Siostro, zachęcam Cię do przyłączenia się do naszej wspólnej dzisiejszej modlitwy o g.21:15 na której będziemy wypraszać naszego PANA aby uwolnił od działania złego ducha żony naszego Brata Krzysztofa: Izy, oraz aby zesłał łaskę nawrócenia dla córki naszej Siostry Renaty: Joanny. Przyjdź PANIE JEZU! ><CCC> >>>
****************************************************************************************
21 Czerwiec (Wtorek):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
20 Czerwiec (Poniedziałek):
<<< Bracie i Siostro! Potrzebujemy Twojego czasu! czasuKtóry wykorzystamy naWspólna modlitwe (dziś o g.21:15),na którejBędziemyUwielbiać naszego PANA nad pany (aby okazaćAkceptacjęTego wszystkiego co BÓG dopuszcza), prosząc Go jednocześnie o pomoc w sprawach polecanych przez nasze Siostry: Mirke, Beate, Dominike, Marię, Ewe, Anne oraz naszych Braci: Mikołaja oraz Szymona. Szczegóły próśb na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ >>>

01. Intencja naszej Siostry Mirki: Zawierzmy Panu Anię i jej trudną sytuację, aby pomocy w rozwiązywaniu problemów szukała u Pana Boga, o umocnienie wiary dla niej i o łaski potrzebne dla jej siostry.
02. Intencja naszej Siostry Beaty: Proszę o modlitwe za moja rodzinę, aby syn wsłuchał się w wole Bożą. DZIĘKUJĘ ZA OTRZYMANE LASKI SZCZĘŚĆ BOŻE.
03. Intencja naszej Siostry Dominiki: Proszę o modlitwe to w ciągu miesiąca dwóch w sadzie kościelnym będzie ogłoszenie decyzji odnośnie unieważnienia mojego małżeństwa. Modliłam się tez do św. Rity. Bardzo mi zależy aby żyć w związku sakramentalnym. Proszę wesprzeć mnie modlitwa w tej intencji.
04. Intencja naszej Siostry Marii: Bardzo,proszę,o,modlitwe za,Agatę,moją,koleżankę,która,od,roku,cierpi,na,bóle,pleców. Leżała,w,rożnych,szpitalach,ale,bez,rezultatu. Wyniki,ma,wszystkie,dobre,leki,na,nerwice,nie,pomagają.
05. Intencja naszej Siostry Ewy: Małżeństwo Beaty i Józefa jest zagrożone rozwodem-proszę o modlitwę. Krystyna
06. Intencja naszej Siostry Ani: Proszę o modlitwe dziękczynną za zdana poprawkę 🙂
07. Intencja naszego Brata Mikołaja: Proszę o modlitwę za Adama, aktualnie ledwo co może siw ruszać więc o zdrowie i ma ciężka sytuację w rodzinie wszyscy mu wymawiają że ma schizofrenię, a serio chłopak jest chory. Bóg zapłać.
08. Intencja naszego Brata Szymona: Proszę o modlitwe o tryumf Najświętszego Serca Pana Jezusa I Niepokalanego Serca Maryi Panny w bardzo, bardzo trudnych sprawach Panu Bogu wiadomych, ale tez w naszych sercach, rodzinach, zakonach w Polsce i na całym świecie. Niech dobry Pan Bóg nam błogosławi.
****************************************************************************************
19 Czerwiec (Niedziela):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
18 Czerwiec (Sobota):
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować miłość naszym bliźnim, zapraszam do wspólnej modlitwy o g.21:15, na której będziemy wypraszać naszego ADONAI o pomoc w sprawach naszych sióstr:
Mirki, Ewy, Agaty oraz Natalii.
Szczegoly intencji na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ Przyjdź PANIE JEZU! >>>
01. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu:)drogi Bracie, bardzo proszę pomódlmy się o umocnienie dla Agaty i jej rodziny, o łaskę pogodzenia się z przeciwnościami, o siłę w znoszeniu cierpienia, o zdrowie dla bardzo chorej córeczki Zosi. Pozdrawiam w Panu
02. Intencja naszej Siostry Ewy: Stan Kasi sie nie zmienił. Módlmy sie tez za jej rodziców… Są w złym stanie psychicznym. I za chłopaka, który był kierowca. Młody. Bardzo to przezywa. Jest załamany.
Bóg Miłosierny pochyla sie nad każdym kto w tym cierpieniu jest zaangażowany, z miłością i troska.
Nad nami, którzy sie modlimy – tez!
Uwielbiajmy Go w Jego Woli – ona zawsze jest najlepsza.
Dziękuję za twoje modlitwy. Agata
03. Intencja naszej Siostry Agaty: Bardzo proszę o modlitwę w intencji pomyślnego rozwiązania mojej trudnej sprawy urzędowej. Bóg zapłać za modlitwę.
04. Intencja naszej Siostry Natalii: Proszę o modlitwe w intencji mojej siostry o zdrowie
****************************************************************************************
17 Czerwiec (Piątek):

ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:
<<< Zapraszam Cię Bracie i Siostro doWspólnejModlitwy o g.21:15która(cotygodniowaTradycja) ofiarujemy za wszystkie duszeWczyśćcu cierpiące,a szczególnie za dusze: Zenona, Jadwigi, Grzegorza, Jozefa, Heleny, Haliny, Grazyny, Walerego, Jacka, Rozy, Franciszka, Marceliny i Malgorzaty. //NaszaSiostraOlaKtora ProsilaOmodlitweZaAsię iJejCoreczkePrzesyla podziękowania.MałaKasiaJestjuzNaTymSwiecieWinkubatorze.PamietajmyO Asi i Kasi w modlitwie na najbliższe dni +:) >>>
****************************************************************************************
16 Czerwiec (Czwartek):
<<< Prośba o modlitwe z ostatniej chwili w zagrożeniu życia od naszej Siostry Jolanty dla wszystkich którzy maja trochę wolnego czasu: Proszę o modlitwe w intencji 10 letniej Kasi potraconej przez samochód. Stan poważny. Bóg zapłać! // Mk 2, 11: Mówię ci: Wstań, weź swoje łoże i idź do domu!. Mk 2, 12: On wstał, wziął zaraz swoje łoże i wyszedł na oczach wszystkich. Zdumieli się wszyscy i wielbili BOGA mówiąc: Jeszcze nigdy nie widzieliśmy czegoś podobnego. >>>

01. Intencje naszej Siostry Marii: Mam męża alkoholika, który jest bardzo nerwowy. Mam też córkę Magdalenę która ma od kilku tygodni ma swędzącą wysypkę, a leki jej nie pomagają. Sama też cierpię na depresje po nadczynności tarczycy mam chorą nogę. Odmawiam od nie dawna nowennę pompejańską za męża.
02. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu, proszę i modlitwę za moją bratanicę Magdalenę, która ma torbiel w głowie, oby Pan dał jej łaskę zdrowia. Pozdrawiam w Panu.
03. Intencja naszego Brata Szymona: Jutro Krzysztof ma spowiedź z całego życia proszę o modlitwe w jego intencji oraz w intencji kapłana o.Dariusza. Ave Maryja
****************************************************************************************
15 Czerwiec (Środa):
<<< Zachęcam Was wszystkich do pomocy modlitewnej o g.21:15 na której będziemy zawierzać naszemu PANU sprawy naszych Braci: Łukasza i Adama, a także sprawy naszych Sióstr: Anny, Doroty, Agaty, Kasi, Natalii oraz Mirki. Szczegóły: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ Głosem kilku osób zdecydowaliśmy aby zmniejszyć częstotliwość wysyłanych wiadomości z prośba o modlitwe. Wszystkie intencje dalej będą wysyłane, ale z mniejsza częstotliwością. >>>

01. Intencja naszego Brata Łukasza: naKILKA dni badzDZIEN przed dn-7.06.2016 i dn-16.06.2016 proszeO wstawiennictwo modlitewneW intencji prawidlowego przeprowadzenia badan okreslajacychSTAN zdrowja!BY parametry wynikowNIE nioslyZA sobaZADNYCH dodatkowych komplikacji do przeprowadzenia juzSAMEJwSOBIE wystarczajaco skomplikowanej operacji oczuMOJEJ MAMY.NA kilkaDNI badzDZIEN przed dn-30.06.2016 kierujeKOLEJNA intencjeZEBY operacje oczuMOJEJ MAMY wykonal tenSAM lekarzKTORY znaJEJ przypadek i JUZ przeprowadzal mojej MAMIE raz tegoTYPU operacjeNA ktoregoDYSPOZYCJItak bardzoNAM zalezy!bo uwazaSIEgoZA autorytetCENI nienagannaOPINJEonim uznajacZA najwyzszej klasySPECJALISTEwTEGOrodzaju operacjachZEBY operacjaTA odbylaSIE bezZADNYCH zarzutowBY lekarzWYKONAL jaPRECYZYJNIEa jegoUMYSLEM i ruchami cialaKIEROWALsam STWØRCA poslugujacSIE lekarzemJAK narzedziemW perfekcyjnym przeprowadzeniu operacji oczu.SERDECZNE i szczodre BØG zaplacWAMza modlitwe!£ukaSz
02. Intencja naszego Brata Adama: Proszę o modlitwe teraz już jestem pewien, w mojej rodzinie jest zły duch a i tak to lekceważę.
03. Intencja naszej Siostry Ani: Drogi Łukaszu. Proszę o modlitwe za pewna dziewczynę, która od 6 lat stara sie o dziecko.Niech Nasza Modlitwa sprawi ze pod jej sercem zabije jeszcze jedno serduszko. Proszę również o modlitwe za Karolinę jest w 6 tyg. ciąży. Niech Maleństwo rośnie i rozwija sie zdrowo.
04. Intencja naszej Siostry Doroty: Gorąca prośba o modlitwe: Adam-25 lat (brat mojego kolegi), zostawił list pożegnalny w którym pisze o zamiarach samobójczych. Przez pół roku zmagał sie z ciężką depresja. (Następna wiadomość od Siostry Doroty: Policja już odnalazła Adama i przewiozła do szpitala). My jednak módlmy się w jego intencji, gdyż policja najprawdopodobniej nie rozwiąże do końca problemu.
05. Intencja naszej Siostry Agaty: Prośba o szturm do nieba. Mały chłopiec Krystian 5 lat nowotwór złośliwy.
06. Intencja naszej Siostry Kasi: Proszę o modlitwe naszych braci i siostry za Asie i Agnieszkę, które są w bardzo ciężkich sytuacjach życiowych.
07. Intencja naszej Siostry Natalii: Proszę o modlitwę w intencji tegorocznego lata, aby nie było suszy.
08. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu drogi pomódlmy się za pewne małżeństwo, którego imion nie znamy. Niech dobry Bóg obdarzy potrzebnymi łaskami żonę dotkliwie pobitą przez męża alkoholika i jemu też otworzy oczy, i przyjdzie z łaską opamiętania oraz uzdrowienia.
****************************************************************************************
14 Czerwiec (Wtorek):
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować miłość naszym bliźnim, zapraszam do wspólnej modlitwy o g.21:15, na której będziemy wypraszac naszego ADONAI o pomoc w sprawach naszych sióstr: Mirki, Kasi, Doroty, Agnieszki oraz Oli.
Szczegoly intencji na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ //Wierzmy ze otrzymamy to o co prosimy, bo tylko nasz PAN i Ojciec jest dobry! >>>

01. Intencja naszej Siostry Mirki: Proszę o modlitwę w intencji o powrót Michała do Pana Boga, o łaski potrzebne dla Adeli i jej rodziny, a także za Anię i Krzysztofa o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych i zawodowych.
02. Intencja naszej Siostry Kasi: Lukasz drogi proszę goraco o przekazanie tej intencji za przyjaciela Wegra naszych przyjaciół „Blagamy o modlitwe za Gyula. Operacja sie nie udala. Cala jama brzuszna jest pelna przerzutow. Teraz juz tylko Pan moze pomoc. Gyula ma trojke malych dzieci, jego zona nie pracuje i maja kredyt na dom. Prosimy o cud uzdrowienia, aby mogl swiadczyc o milosierdziu Boga. Bog zaplac” Celina i Gergo.
03. Intencja naszej Siostry Doroty: Bardzo prosze, (jezeli to mozliwe) o modlitwe w intencji Doroty, o przyswojenie materiału i zdanie egzaminow. Dorota PS. Totalnie sie wypalilam i od ksiazek mnie odrzuca 😦 Z gory b.b.bardzo dziekuje. 🙂
04. Intencja naszej Siostry Agnieszki: Prosze wspolnote o modlitwe w intencji Weroniki i Wiktorii dziewczynki maja egzamin w szkole muzycznej w czwartek potrzebuja pomocy Ducha Świetego.
05. Intencja naszej Siostry Oli: Szczesc Boze! Bracie Lukaszu prosze o modlitwe za 12 letnia Zuzie, ktora targnela sie na swoje zycie polykajac tabletki.Zostala uratowana, ale mysli samobojcze jej nie opuszczaja.Prosze o wsparcie modlitewne w intencji o uwolnienie jej od mysli samobojczych i za jej mame o sily, wiare i wieksza ufnosc Panu ze z tej sytuacji wyprowadzi dobro. Pozdrawiam i blogoslawie, z Panem Bogiem.
****************************************************************************************
13 Czerwiec (Poniedziałek):
<<<Wszystkich którzy chcą ofiarować miłość naszym bliźnim, zapraszam do wspólnej modlitwy o g.21:15, na której będziemy wypraszac naszego ADONAI o pomoc w sprawach naszych sióstr:
Anny, Mirki, Gosi, Mirki oraz w sprawach naszych Braci: Marcina oraz Dawida.
Szczegoly intencji na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ >>>

01. Intencja naszej Siostry Anny: Proszę o modlitwę w intencji o zdrowie mojej Mamy Danuty, która ma zapalenie oskrzeli i nie może sie wyleczyć. Nie chce zażywać antybiotyku, nie chce jeździć do lekarza, a nie ma poprawy i już bardzo długo choruje, żeby nic gorszego z tego nie było. Dziękuję, Bożego dnia!
02. Intencja naszej Siostry Mirki: Proszę o modlitwę w intencji aby Bartosz zdał ważny egzamin. Pozdrawiam w Panu.
03. Intencja naszej Siostry Gosi: Na poniedziałek jeśli można o zdrowie dla Marcina Sikory ma bardzo sina nogę i spuchniętą stan poważny.
04. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu:)bardzo proszę pomódlmy się o łaskę otwarcia na miłość Bożą i umocnienie wiary dla Katarzyny i jej rodziny.
05. Intencja naszego Brata Marcina: Trosze o modlitwę za mnie o dobre podjecie decyzji.
06. Intencja naszego Brata Dawida: Jutro będę pamiętał na mszę i tez proszę o modlitwę za mnie abym mógł zrozumieć jaka jest JEGO WOLA W moim życiu i do czego ON mi powołuje.
****************************************************************************************
12 Czerwiec (Niedziela):
<<< Ef 5, 20: DZIĘKUJCIE zawsze za wszystko BOGU OJCU w imię PANA naszego JEZUSA CHRYSTUSA! //
Zachęcam Cię Bracie oraz Siostro do dzisiejszej wspólnej modlitwy o g.21:15 na której będziemy DZIĘKOWAĆ BOGU za wszystko co nam daje, głownie za nasze życie, oraz za wszystkie sytuacje którymi nas otacza (podczas tej krótkiej ziemskiej pielgrzymki), bo wierzymy, ze wszystko to jest potrzebne, aby wypełniły się sprawy BOŻE. MARANA THA !!! >>>
****************************************************************************************
11 Czerwiec (Sobota):
<<< Mt 12, 15: Gdy się JEZUS dowiedział o tym, oddalił się stamtąd. A wielu poszło za Nim i uzdrowił ich WSZYSTKICH. // PAN JEZUS nadal chce pomagać nam WSZYSTKIM, dlatego spotkajmy się dzis o g.21:15, aby wspólnie wypraszać pomoc u naszego PANA w sprawach polecanych przez nasze Siostry: Gosie, Anne, Mirke oraz w sprawie naszego Brata Pawła, które zapisane są na naszej stronie www: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ >>>

01. Intencja naszej Siostry Gosi: Za księży z diecezji kieleckiej Dariusza Sieradzego i Roberta Zapały którzy 12 czerwca będą obchodzić 23 rocznice święceń kapłańskich o zdrowie i błogosławieństwo na dalsze lata.
02. Intencja naszej Siostry Anny: Witaj Bracie. Chciałam Cie prosić o dopisanie dwóch intencji: 1. O zdrowie Amelki, która znów zachorowała, a co dopiero wyszła z obustronnego zapalenia płuc, żeby znów nie zeszło na płuca, albo oskrzela.
03. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu proszę o modlitwę w intencji zdrowia dla Eugeniusza, który przeszedł rozległy zawał serca.
04. Intencja naszego Brata Pawła: Witam, proszę modlitwe w mojej intencji o jak najszybsze rozwiązanie moich trudności życiowych.
****************************************************************************************
10 Czerwiec (Piątek):
ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:

<<< Zapraszam dzisiaj każdego z Was do wspólnej modlitwy o godzinie 21:15 na której będziemy wypraszać naszego Mistrza nad Mistrzami o jak najszybsze dołączenie wszystkich dusz czyśćcowych do niebieskiej ojczyzny, wspominając szczególnie naszemu PANU o duszach: Janusza, Michała, Iwony Sokołowskiej oraz Grzegorza Barana. +++ // św. Teresa z Avila: Prawisz BOGU komplement, gdy prosisz Go o wielkie rzeczy. ><CCC> >>>
****************************************************************************************
09 Czerwiec (Czwartek):
<<< Zachecam Cie BOZY pracowniku do wspolnej modlitwy uwielbienia naszego ADONAI o g.21:15 na ktorej bedziemy wspolnie dziekowac Mu za wszystkie doswiadczenia dzisiejszego dnia oraz za doswiadczenia wymienione przez nasze Siostry: Annę oraz Jolante, wierzac ze wszystko to jest wspanialym BOZYM planem oraz ze ze wszystkiego PAN wyprowadzi dobro. Szczegoly doswiadczen: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ Przyjdz PANIE JEZU! >>>

01. Intencja naszej Siostry Anny: Proszę o modlitwę w intencji uzdrowienia z choroby nowotworowej ojca mojej znajomej.
02. Intencja naszej Siostry Jolanty: Proszę o modlitwę w intencji opieki dla siostry szwagra i ich synka w czasie pobytu zagranicą. Niech Maryja ich strzeże od wszelkiego zła i nawraca ich serca.
****************************************************************************************
08 Czerwiec (Środa):
<<< Łk 4, 40: O zachodzie słońca WSZYSCY, którzy mieli cierpiących na rozmaite choroby, przynosili ich do Niego. On zaś na każdego z nich kładł ręce i uzdrawiał ich. //
ZapraszamWszystkich chetnychNa wspólnąModlitwęUwielbienia naszego ADONAI (o g..21:15) na ktorej bedziemyWypraszać dla naszego Brata Tadeusza o zatrzymanie rozwoju choroby nowotworowej czyli o uzdrowienie jego ciała. // Przyjdź PANIE JEZU! >>>
****************************************************************************************
07 Czerwiec (Wtorek):
<<< Ufajmy PANU! zeZe wszystkich doswiadczen, (nawetTychNegatywnych,lubNieDotyczacychBezposrednioOsób które dzis prosząOmodlitwe) tj: Marii, Mirki, oraz Macieja które dzisiaj będziemy powierzać o g.21:15 NAJWYŻSZEMU, PAN potrafi wyprowadzić DOBRO. Ufajmy Mu ze sprawy te potrzebne są aby wypełniły sięSPRAWY BOŻE. Szczegóły dzisiejszych intencji: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ >>>

01. Intencja naszej Siostry Marii: Błagam o modlitwe ból okropny.
02. Intencje naszej Siostry Mirki:

  • Prośmy o nawrócenie i uwolnienie Grażyny z choroby alkoholowej, której wódka tak spustoszyła organizm że nie może chodzić.
  • Proszę o modlitwe za Adele aby Bóg ulżył w jej cierpieniu obecnie leży na oiomie i ma podłączony tlen i jest ciężko, pozdrawiam, z Bogiem.
  • Łukaszu drogi bardzo proszę o modlitwę za rodzinę Romka, którego syn zginął w wypadku, oby dobry Bóg pomógł rodzinie w pogodzeniu się z tą tragedią i obdarzył ich potrzebnymi łaskami. Pozdrawiam w Panu.

03. Intencja naszego Brata Macieja: Proszę o modlitwę za przyjaciółkę którą boli kręgosłup od kilku dni, dziś idzie znów do lekarza, z góry bardzo dziękuję.
****************************************************************************************
06 Czerwiec (Poniedziałek):
<<< Bracie i Siostro! Potrzebujemy Twojego czasu! czasu który wykorzystamy na wspólna modlitwe (dzis o g.21:15) na której będziemy uwielbiać naszego PANA nad pany (aby okazać akceptację tego wszystkiego co BÓG dopuszcza), prosząc Go jednoczesnie o pomoc w sprawach naszego Brata Lukasza, oraz w sprawach naszych Sióstr: Ewy oraz Mirki. Szczegóły próśb na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ ><CCC> >>>

01. Intencja naszego Brata Łukasza: naKILKA dni badzDZIEN przed dn-7.06.2016 i dn-16.06.2016 proszeO wstawiennictwo modlitewneW intencji prawidlowego przeprowadzenia badan okreslajacychSTAN zdrowja!BY parametry wynikowNIE nioslyZA sobaZADNYCH dodatkowych komplikacji do przeprowadzenia juzSAMEJwSOBIE wystarczajaco skomplikowanej operacji oczuMOJEJ MAMY.NA kilkaDNI badzDZIEN przed dn-30.06.2016 kierujeKOLEJNA intencjeZEBY operacje oczuMOJEJ MAMY wykonal tenSAM lekarzKTORY znaJEJ przypadek i JUZ przeprowadzal mojej MAMIE raz tegoTYPU operacjeNA ktoregoDYSPOZYCJItak bardzoNAM zalezy!bo uwazaSIEgoZA autorytetCENI nienagannaOPINJEonim uznajacZA najwyzszej klasySPECJALISTEwTEGOrodzaju operacjachZEBY operacjaTA odbylaSIE bezZADNYCH zarzutowBY lekarzWYKONAL jaPRECYZYJNIEa jegoUMYSLEM i ruchami cialaKIEROWALsam STWØRCA poslugujacSIE lekarzemJAK narzedziemW perfekcyjnym przeprowadzeniu operacji oczu.SERDECZNE i szczodre BØG zaplacWAMza modlitwe.
02. Intencja naszej Siostry Ewy: O.Gabriele Amorth: „Bardzo wiele sekt satanistycznych na całym świecie organizuje dziś wielkie oddanie czci szatanowi dzisiaj wieczorem.” W dacie są 3 szóstki. Potrzeba modlitwy.
03. Intencja naszej Siostry Mirki: Witaj Łukaszu. Bardzo proszę o modlitwę za Ewę, która miała udar mózgu, by nasz Pan obdarzył ją łaską zdrowia. Pozdrawiam serdecznie.
****************************************************************************************
05 Czerwiec (Niedziela):
<<< Zapraszam dzisiaj wszystkich chętnych do wspólnej modlitwy o g.21:15 do naszego MISTRZA, aby o nic dzisiaj Go nie prosić, ale aby podziękować Mu za SŁOWO BOŻE które jest wspaniałą instrukcja, oraz najpiękniejszym regulaminem naszego życia. Nie mógł tego ułożyć nikt inny, jak tylko sam BÓG! Bracia i Siostry chwalmy dzisiaj za to naszego ADONAI //
1 Kor 15, 57: BOGU niech będą dzięki za to, że dał nam odnieść zwycięstwo przez PANA naszego JEZUSA CHRYSTUSA. >>>
****************************************************************************************
04 Czerwiec (Sobota):
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować miłość naszym bliźnim, zapraszam do wspólnej modlitwy o g.21:15, na której będziemy wypraszać naszego ADONAI o pomoc w sprawach naszych sióstr: Mirki, Anety, Ani, Natalii, Natalii, Mirki, Marysi, Anety, Mirki, Natalii. Szczegóły intencji na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/05/12/2016-06i/ Ef 6, 10: W końcu bądźcie mocni w PANU – siłą Jego potęgi. >>>

01. Intencja naszej Siostry Mirki: I jeszcze proszę o modlitwę za Kazika o łaskę zdrowia psychicznego, otwarcie na miłość Bożą i szacunek do żony oraz miłość do dzieci.
02. Intencja naszej Siostry Anety: Witam Bracie Łukaszu. Proszę Naszą wspólnotę o modlitwę za moją Panią profesor, która choruje na raka aby dobry Pan dał jej zdrowie A jej bliskim siły i mocnego Ducha do przeżycia tych trudnych dni. Bracie jeśli możesz zapisz tą intencje na czerwiec Dziękuję.
03. Intencja naszej Siostry Ani: Proszę o modlitwę za mój związek, ponieważ mój chłopak pod wpływem emocji, że nie zda na studiach, oraz wcześniejszych wydarzeń chce ze mną zerwać. Dziękuję za każde westchniecie.
04. Intencja naszej Siostry Natalii: Proszę o modlitwe za mnie, ponieważ obchodzę dziś (1 czerwca) 15 urodziny 🙂 O wszelkie błogosławieństwa od Pana Jezusa i Matki Bożej 🙂
05. Intencja naszej Siostry Natalii: Proszę o modlitwę w intencji zielonej szkoły w mojej szkole, aby nie było na niej alkoholu ani papierosów, i za moja siostrę.
06. Intencja naszej Siostry Mirki: Proszę o modlitwe w intencji Haliny chorej na nowotwór, aby Pan Bóg obdarzył ją potrzebnymi łaskami. Pozdrawiam w Panu.
07. Intencja naszej Siostry Marysi: Witam serdecznie. Proszę o modlitwe o zdrowie dla naszego Brata Janka Dzieja. Proszę także o to aby dobry Pan pobłogosławił i obdarował Darami Ducha Świętego Tomkowi i Danielowi. Bóg zapłać- Marysia.
08. Intencja naszej Siostry Anety: Drogi Bracie Łukaszu. Mam prośbę o modlitwę za Izę która jest z mojej rodziny, jest alkoholiczką ale przez jakiś czas nie piła teraz znowu pije i znowu jest na leczeniu odwykowym. DOBREGO DNIA <><
09. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu, proszę o modlitwę za Kamila, aby otworzył się na miłość Bożą, aby Pan Jezus uleczył jego rany, zabrał lęk, obdarzył łaską zaufania i napełnił go pokojem, prośmy o umocnienie wiary dla niego i rozeznanie życiowej drogi. :)Pozdrawiam cieplutko.
10. Intencja naszej Siostry Natalii: Proszę o modlitwę za Francję, ponieważ jest tam teraz okropna powódź, i o nawrócenie dla tego kraju.
****************************************************************************************
03 Czerwiec (Piątek):
ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować chwile swojego wolnego czasu, zachęcam do wspólnej modlitwy o g.21:15 na której będziemy wypraszać naszego ADONAI aby przyjął wszystkie te dusze zmarłych, które maja jeszcze możliwość zamieszkania w niebieskiej ojczyźnie.
W modlitwie tej wspomnijmy szczególnie zmarła Ewe, Małgorzatę oraz Marcelinę. Módlmy sie także o uzdrowienie dla umierającej na chłoniaka siostrę Jowity. Wierzmy w to o co będziemy prosić,wierzmy w PANA! >>>
****************************************************************************************
02 Czerwiec (Czwartek):
<<< ZachecamCieBracieOraz SiostroDoModlitwy o g.21:15 na której wspólnie będziemy prosic naszego ADONAI, abyZsylal jak najwiecejLaskMądrości,Roztropnosci orazGorliwosciWprzekazywaniuPRAWDY, naWszystkichWnaszym KoscielePrzeznaczonychDoProwadzeniaLudu BOŻEGO na spotkanie z JEZUSEM w KrólestwieNiebieskim. Ez 3, 17: …Gdy usłyszyszSłowo z ustMoich, upomnisz ichWmoim imieniu. ModlmySieTakzeOuzdrowienie Wew.Joanny, orazOdobrePrzezycieJutrzejszegoBierzmowaniaDlaOli >>>
****************************************************************************************

01 Czerwiec (Środa):
<<< Sms od Taty Kubusia który za chwile będzie miał zabieg. Lekarze mówią ze to ostatnia deska ratunku. Najbliższe dwie godziny maja pokazać czy sie to uda. Jak sie nie uda to nasz kochany Kubuś odejdzie. Proszę łączmy sie wszyscy w modlitwie w tym czasie. // Ofiarujmy ta modlitwe również za męża naszej Siostry Eweliny: Krzysztofa, który jutro ma rozmowę o prace. // Mt 12, 15: …A wielu poszło za Nim i uzdrowił ich WSZYSTKICH. // JEZUS chce pomóc WSZYSTKIM. >>>
****************************************************************************************

Ten wpis został opublikowany w kategorii Codzienne intencje naszej wspólnoty, Rok 2016 – Intencje naszej wspólnoty:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „2016.06 – CZERWIEC (Intencje naszej wspólnoty).

  1. Mama Grażyna pisze:

    Szczęść Boże kochanym slugom Bożego Słowa. Proszę WAS o pomoc modlitewną w intencji mojej córki Pauliny o uwolnienie od doręczenia złych duchów, smutku, żalu, lęku, niskiej samooceny. Proszę o pracę wśród dobrych, kochających Boga, ludzi. O męża który kocha Pana Boga i pokocha ją. Z serca dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    Polubienie

Skomentuj

