2016.07 – LIPIEC (Intencje naszej wspólnoty).

ZASADY WYSYŁANIA INTENCJI.
Bracie i Siostro jeżeli chciałbyś/chciałabyś pomodlić się razem z naszą grupą w Twojej intencji, to proszę Cię abyś przed wysłaniem prośby o modlitwę na mój numer telefonu: 506-234-999 (jest to najwygodniejsza oraz najszybsza droga komunikacji ze mną, dużo szybsza niż np. droga mailowa),  zapoznał/a się z poniższymi zasadami których niestety musimy się twardo trzymać, gdyż w pewnym momencie naszej modlitewnej działalności zaistniał nie mały chaos między innymi również dlatego, że na bieżąco wysyłałem do całej grupy wszystkie prośby o modlitwę których każdego dnia otrzymywałem co raz więcej, więc liczba wysyłanych każdego dnia znacząco wzrosła, co spowodowało, że wiele osób zraziło się do naszej sms-owej działalności Ewangelizacyjnej i bezpowrotnie odeszło z naszej grupy. Kolejną przeciwnością jest to, że większość z nas nie ma nawet fizycznej możliwości aby zawsze od razu na każde zawołanie prosić PANA o pomoc, ze względu na inne prywatne obowiązki podczas dnia. Dlatego w kilka osób postanowiliśmy, że wprowadzimy następujące zasady:

  • Intencje na dany dzień przesyłam TYLKO RAZ późnym popołudniem;
  • WYJĄTKIEM od powyższej reguły są intencje W WYRAŹNYM ZAGROŻENIU ŻYCIA LUDZKIEGO, które dopisuję do porannej wiadomości z tzw. „Świętą Treścią”, lub przesyłam w osobnej wiadomości w środku dnia. Kolejne odebrane wiadomości W WYRAŹNYM ZAGROŻENIU ŻYCIA LUDZKIEGO będę w miarę możliwości dopisywał do wiadomości wieczornej;
  • W piątki modlimy się TYLKO za dusze zmarłych;
  • W pierwsze czwartki każdego miesiąca modlimy się TYLKO za osoby konsekrowane;
  • Wszystkie intencje które NIE dotyczą zagrożenia życia ludzkiego traktuję jako te, które nie wymagają natychmiastowej modlitwy (zakładam również, że były one znane już wcześniej osobie która mi je dostarcza, więc nie będzie potrzeby aby „już teraz” modlić się w tej sprawie). Jeżeli jednak otrzymam prośbę o modlitwę – wydawało by się wystarczająco wcześnie aby została ona wysłana do grupy wieczorem tego samego dnia, to trzeba się z tym liczyć, że czasem mogę nie mieć możliwości zredagowania już wcześniej przygotowanej wiadomości (z intencjami która ma zostać wysłana tego dnia wieczorem), bo np. będę w pracy, więc intencje tę będę automatycznie przydzielał na kolejny wyznaczony dzień modlitwy;
  • Czasami zdarza się, że osoba która przysyła prośbę o modlitwę, prosi również aby intencja ta była powtarzana przez kilka kolejnych dni lub tygodni (a czasem nawet dłużej), ale niestety nie będziemy praktykowali takiego działania, gdyż w krótkim czasie okazało by się, że prawie każda osoba będzie chciała aby jej intencja też była wielokrotnie powtarzana, co wprowadziłoby duże utrudnienie podczas przygotowywania wiadomości z intencjami dla grupy, powstało by tzw. masło maślane;
  • Dobrze wiemy, że nasz PAN jest PO ZA CZASEM, więc proponowana godzina modlitwy [21:15 – czyli po Apelu Jasnogórskim], nie jest obowiązkowa (można ją dowolnie przesunąć, jednak wiele świadectw mówi o tym, że modlitwa mówiona właśnie o jednym czasie ma większą moc, mówił nam o tym sam JEZUS CHRYSTUS: Mt 18,19 Dalej, zaprawdę, powiadam wam: Jeśli dwaj z was na ziemi zgodnie o coś prosić będą, to wszystkiego użyczy im mój Ojciec, który jest w niebie. Mt 18,20 Bo gdzie są dwaj albo trzej zebrani w imię moje, tam jestem pośród nich.), podobnie samo otrzymanie wiadomości z prośbą o modlitwę również do niczego nie zobowiązuje… jednak wszyscy dobrze wiemy, że prawdziwie idąca za PANEM osoba, każdego dnia pamięta o modlitwie. Jestem więc przekonany Bracie i Siostro, że to żaden dla Ciebie problem, aby w wieczornej modlitwie prosić PANA o pomoc w ostatnio otrzymanych intencjach;
  • Podczas wspólnej modlitwy zachęcam również wszystkich do korzystania z jednej z najpiękniejszych modlitw jaką jest Koronka do Miłosierdzia BOŻEGO;
  • Dalej podtrzymuję to, że można do mnie pisać o każdej porze dnia i nocy, ale nie znaczy to, że od razu odpiszę. Bardzo często mam wyciszony telefon, gdyż każdego dnia pisze do mnie nie mało osób, wiec zabieg ten robię celowo, aby nie być co chwilę odrywanym  od codziennych obowiązków, oraz aby nie drażnić innych osób przebywających w moim otoczeniu ciągłymi dźwiękami wydobywającymi się z telefonu. Zawsze jednak prędzej czy później (czasami nawet na drugi dzień), czuję się zobowiązany do tego, aby odpisać na wszystkie wiadomości które tego wymagają. Jednak w natłoku informacji które przewijają się przez mój telefon, już kilka razy zdarzyło się, że po prostu zapomniałem odpisać kilku osobom. Więc jeśli taka sytuacja spotka Ciebie Bracie i Siostro to wiedz, że nie jest to celowe działanie, więc po prostu np. po dwóch dniach napisz do mnie zagubioną wiadomość jeszcze raz;

****************************************************************************************
31 LIPIEC (NIEDZIELA):

01. Intencja naszej Siostry Gosi: Proszę o modlitwę za naszą Siostrę Ewę która 1 sierpnia będzie miała operację kolana o pomyślny przebieg tej operacji i by mogła samodzielnie chodzić.
02. Intencja naszej Siostry Jolanty: Proszę o modlitwe za mnie bym nie ulegała pokusom i próżnościom które oferuje świat. Bóg zapłać!
03. Intencja naszej Siostry Marii: Szczęść Boże Bardzo proszę o Modlitwę W intencji mojego męża Jacka który mial urodziny w ostatni piątek. Prośmy o dużo zdrowia dla Niego żeby nasz Pan pomógł Mu w rozwiązaniu problemów życiowych. Bóg zaplac
04. Intencja naszej Siostry Beaty: Szczęść Boże proszę o modlitwe, mam jutro urodziny. Maz zniewolony od masturbacji jestem zrozpaczona, przez to odpycha mnie, proszę o modlitwe. Szczęść Boże. 
****************************************************************************************
30 LIPIEC (SOBOTA):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
29 LIPIEC (PIĄTEK):
ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować chwile swojego wolnego czasu, zachęcam do wspólnej modlitwy o g.21:15 na której będziemy uwielbiać naszego PANA prosząc przy okazji o zbawienie dla wszystkich zmarłych dusz które jeszcze mają możliwość zamieszkania w niebieskiej ojczyźnie.
W modlitwie tej wspomnijmy szczególnie niedawno zmarłego 25-letniego kolegę z pracy naszej Siostry Gosi. // BÓG zapłać za każda, nawet najkrótszą modlitwę. +++ >>>
****************************************************************************************
28 LIPIEC (CZWARTEK):
<<< Zachęcam Cię BOŻY pracowniku do wspólnej modlitwy uwielbienia naszego ADONAI o g.21:15 na której będziemy wspólnie dziękować Mu za wszystkie doświadczenia dzisiejszego dnia oraz za doświadczenia wymienione przez nasze Siostry: Mirkę, Elżbietę, Anetę oraz Arletę, wierząc ze wszystkoToJest Jego BOŻYM planem i ze ze wszystkiego PAN wyprowadzi dobro. Szczegóły doświadczeń: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ Przyjdź PANIE JEZU! >>>

01. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu drogi mam kolejną intencję modlitewną: powierzmy Panu Bogu mojego brata i bratowa, aby dał im łaskę miłości zgody i pokoju. Wiesia // Proszę również o modlitwę za małżeństwo Moniki i Zbyszka, oby Bóg obdarzył ich potrzebnymi łaskami, o wzajemną miłość, wyrozumiałość i zgodę, a zwłaszcza o trzeźwość.
02. Intencja naszej Siostry Elżbiety: Bracie Łukaszu, proszę o szturm modlitwy do naszego Ojca Niebieskiego. Nasza siostra Jola ma guza piersi.W piątek ma zapaść decyzja: – czy chemia – czy operacja, choruje jeszcze od długiego czasu na stwardnienie rozsiane, niech nasz Ojciec ja przeprowadzi przez te doświadczenia ciemności i pustyni. Na chwałę Boga w Trójcy Jedynego, Amen.
03. Intencja naszej Siostry Anety: Bracie Łukaszu Witam:-) proszę o modlitwę za kard. Franciszka Macharskiego, który przebywa w szpitalu w Krakowie. Ma złamany kręgosłup. Czuwa nad nim siostra Dolorosa.
04. Intencja naszej Siostry Arlety: Proszę o modlitwę w intencji chorej na białaczkę 6-letniej Klaudii, która dzisiaj ma przeszczep. Komórki są pobrane od jej młodszej siostry. Prośba o siły dla rodziców. Z Bogiem.
****************************************************************************************
27 LIPIEC (ŚRODA):
<<< Wszystkich chętnych zapraszam do przyłączenia się do naszej dzisiejszej wspólnej modlitwy o g. 21:15 podczas której będziemy modlić się w intencjach naszych Sióstr: Marii, Kasi, Natalii, Oli, Mirki oraz naszego nowo-narodzonego Brata Rafała. Krótkie świadectwo Rafała oraz wszystkie dzisiejsze intencje dostępne na naszej stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ POKÓJ I DOBRO! >>>

01. Intencja naszej Siostry Marii: Proszę o modlitwe za mojego syna Mateusza i za męża by w końcu zdecydował się na terapie.
02. Intencja naszej Siostry Kasi: Proszę o modlitwe w intencji o przemianę serca zony i doświadczenie ogromu Miłości Bożej przez nią dla jednego z naszych braci.
03. Intencja naszej Siostry Natalii: Proszę o modlitwe za moje wakacje, aby było bezpiecznie i dobrze.
04. Intencja naszej Siostry Oli: Proszę o modlitwę o ochronę dla młodzieży, która jest obecnie w Krakowie na SDM. Już przekonałam sie ze licho nie śpi. Kasie w nocy okradziono, jest bez telefonu więc nie dzwońcie do niej i nie piszcie… bo nie odpowie 😦
05. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu drogi😊bardzo proszę o modlitwę za Zbyszka, który będzie miał kolejną operację na nerki, niech dobry Bóg czuwa nad wszystkim i darzy łaskami chorego oraz lekarzy, którzy będą przeprowadzać zabieg. // Proszę też o modlitwę za Kamila, niech Pan przytuli go do serca, aby poczuł jak bardzo jest kochany😊 // Otoczmy też modlitwą Macieja, aby uwierzył, jak wielki skarb złożył Pan w jego sercu, by obdarzył go łaską przebaczenia i zaufania Jego opatrzności. // Zawierzmy Panu Michała, prośmy dla niego o umocnienie wiary i łaskę otwarcia na miłość Bożą.
06. Intencja naszego Brata Rafała: Witam, zupełnie przez przypadek tu trafiłem…zapisałem się do otrzymywania sms-ów. Jestem nowo narodzonym chrześcijaninem. Przeżyłem chrzest przez ducha świętego i narodziłem się ponownie w Jezusie Chrystusie. Byłem strasznym grzesznikiem i przestępcą zanim przyjąłem do serca Jezusa Chrystusa jako swojego Pana i Zbawiciela… a to co przeżyłem później w odpowiedzi na moje modlitwy było niesamowite i cudowne. Chciałbym poprosić o modlitwę w mojej intencji gdyż jestem sam „fizycznie” a chciałbym poznać w końcu kobietę swojego życia jeżeli Pan Bóg tak dla mnie zaplanował, a wierzę, że tak właśnie jest i jeszcze chciałbym prosić o modlitwę żebym się odnalazł jako nowo narodzony i służył Chrystusowi łącząc pracę z Bożą wolą!!! Bardzo proszę z całego serca o wsparcie w modlitwie gdyż ja nikogo nie mam przy sobie z ludzi a wierzę że Wasza Wspólnota posiada dużą moc a szczególnie gdy ja już przeżyłem ponowne narodziny nasz Pan i Zbawiciel Jezus Chrystus z pewnością odpowie. Dziękuję Bracia i Siostry, Niech żyje Król Królów i Pan Panów Jezus Chrystus na wieki wieków amen.
****************************************************************************************
26 LIPIEC (WTOREK):
<<< Zachęcam Was wszystkich do pomocyModlitewnej o g.21:15 na którejBędziemy zawierzać naszemu PANU sprawy naszych Sióstr: Jolanty, Marysi, Marii, Aleksandry, Marii, Anety, Marii oraz Rafała. Szczegóły Intencji na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ Zachęcam do skorzystania z jednej z najpiękniejszych modlitw jaka jest Koronka do Miłosierdzia BOŻEGO <<< Łaska Wam i pokój, od BOGA OJCA i od PANA naszego – JEZUSA CHRYSTUSA. >>>

01. Intencja naszej Siostry Jolanty: Proszę o modlitwę o nawrócenie Łukasza by umiał przyjmować całą naukę Kościoła Katolickiego. Bóg zapłać.
02. Intencja naszej Siostry Marysi: Proszę o modlitwę w ważnej dla nas sprawie Bogu wiadomej która w środę po 16-tej ma się rozstrzygnąć.
03. Intencja naszej Siostry Marii: Bracie Łukaszu, proszę o szturm modlitwy do naszego Tatusia Adonai .Nasza siostra Jola ma guza piersi. Jutro ma zapaść decyzja co dalej, choruje jeszcze od długiego czasu na stwardnienie rozsiane, uwielbiajmy Naszego Pana, chwała Panu, alleluja.
04. Intencja naszej Siostry Aleksandry: Szczęść Boże Łukaszu. Bardzo proszę o modlitwę wspólnoty za mojego ojca Mirosława. Lekarz stwierdził depresje. W pracy go szykanują, a nie mogą już go zwolnić. Kilka lat temu miał robione bajpasy. Antydepresanty co prawda pomagają zasnąć, ale mają skutki uboczne i koło się zamyka. Sam sobie nie poradzi, a nie nawrócił się na tyle by zaufać w tym Panu. Proszę, kto by mógł, choć o krótką modlitwę w jego intencji. // Bardzo proszę także o modlitwę w intencji Twojej Łukaszu i każdego ze wspólnoty. Niech nie ustajemy w drodze do Pana i przynosimy dobre owoce, a ufność we wszystkim pokładamy tylko w Nim.
05. Intencja naszej Siostry Marii: Proszę o Modlitwę w intencji mojej córki Iwony o Jej uzdrowienie z endometriozy.Proszę jeszcze żeby nasz Pan połączył wzajemna miłością Ja z poznanym Arturem Bóg zapłać.
06. Intencja naszej Siostry Anety: Bracie Łukaszu dziękuję wszystkim modlitwę za każdy gest dobroci. Jakiś czas temu prosiłam o modlitwie za Panią Anię moją profesor która jest chora na raka. Dziś dostałam wspaniałą wiadomość że Pani Ania moja profesor pomalutku zdrowieje i rokowania są dobre. Proszę o jeszcze wsparcie modlitewne dla tej osoby i jej rodziny. Bracie dziś czuje takie wielkie szczęście i radość. BÓG JEST WIELKI!!. Pozdrawiam Cię serdecznie <><
07. Intencja naszej Siostry Marii: Proszę o modlitwę u naszego PANA o uzdrowienie duszy oraz ciała. Od 5 lat choruje na obrzęki limfatyczne (otwierają się rany, co wiąże się z dużym bólem).
08. Intencja naszego Brata Rafała: Bracie dziękuję Ci za to, ze przyjąłeś mnie do wspólnoty. Jestem nowo narodzonym chrześcijaninem i bardzo chciałbym prosić o modlitwę za mojego młodszego brata w Chrystusie za uzdrowienie jego mamy gdyż choruje na raka a moja mama tez umarła na raka i wiem co on przezywa. Poza tym proszę za modlitwe za niego żeby nie ulegał pokusom cielesnym i o zstąpienie na niego Ducha Świętego! Dziękuję Bracie.
****************************************************************************************
25 LIPIEC (PONIEDZIAŁEK):
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować miłość naszym bliźnim, zapraszam do wspólnej modlitwy uwielbienia naszego ADONAI (g.21:15), na której będziemy także wypraszać NAJWYŻSZEGO o pomoc w sprawach naszych Sióstr: Anny Oraz Marysi. Szczegóły intencji na stronie internetowej: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ <<< Ef 6, 1: Dzieci, bądźcie posłuszne w PANU waszym rodzicom, bo to jest sprawiedliwe. >>>

01. Intencja naszej Siostry Anny: Proszę o modlitwę o nawrócenie mojego męża Radka, bo sie pogubił i o ratowanie naszego małżeństwa bardzo potrzebuje wsparcia w modlitwie.
02. Intencja naszej Siostry Marysi: Witaj Łukaszu chciałabym prosić o modlitwe w intencji Moich rodziców o Boże błogosławieństwo i zdrowie i siły. Tata ma 71 lat i ostatnio meczy Go kaszel po chorobie i dużo leży – bolą go stawy…, pomaga mi dużo przy moich dzieciach.
Mama ma 67 lat nadal pracuje w swoim zawodzie ( jest psychiatra) abym ja miała gdzie mieszkać z dziećmi – Rodzice bardzo dużo mi pomagają – jestem sama z Nimi! A ja ofiarowuje im każdego dnia modlitwe i dziś tez potrzebuje tego Szturmu do PANA za Moich ukochanych rodziców.
****************************************************************************************
24 LIPIEC (NIEDZIELA):
<<< Bracie i Siostro! Potrzebujemy Twojego czasu! czasu który wykorzystamy na wspólna modlitwe (dziś o g.21:15), na której będziemy uwielbiać naszego PANA nad pany (aby okazać akceptację tego wszystkiego co BÓG dopuszcza), prosząc Go jednocześnie o pomoc w sprawach polecanych przez nasze Siostry: Ewelinę oraz Mirkę. Szczegóły intencji na naszej stronie internetowej: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ MARANA THA !!! >>>

01. Intencja naszej Siostry Eweliny: Bracie proszę o modlitwe w intencji Przemka 33 lata chorego na glejaka mózgu ojca 8 miesięcznego dziecka lekarze nie dają szans ale w Panu jest zawsze nasza nadzieja wierze ze Bóg wysłucha naszej prośby o zdrowie dla niego. Pozdrawiam
02. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu drogi bardzo proszę o modlitwę za Basię i Natalię. Obie przebywają w szpitalu. Prośmy Pana Boga o łaski dla nich oraz dla tych, którzy się nimi opiekują. Pozdrawiam w Panu!
****************************************************************************************
23 LIPIEC (SOBOTA):
ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:
<<< ZapraszamDzisiaj wszystkich BOZYCH pracownikowDoWspolnej modlitwy o g.21:15 na ktorej bedziemyWypraszac naszego MistrzaNad MistrzamiOjakNajszybsze dolaczenieWszystkichDusz czysccowych do niebieskiej ojczyzny. Wspomnijmy szczególnie dusze: ks.Rokosa z Grecji, s.Urszulanke Irene, Marceline, Malgorzate, Roze, Franciszeka, Jacka oraz wszystkich którzy zgineli w katastrofie kolejowej we Wloszech (ok 2tyg.temu) oraz za tych ktorzy zgineli w ostatnich zamachach. >>>
****************************************************************************************
22 LIPIEC (PIĄTEK):
<<< ZachęcamWszystkichDoWspolnejModlitwy o g.21:15 w intencji naszej Siostry Moniki oraz naszego Brata Daniela ktorzyJutroZłożąPrzed PANEM przysięgęMałżeńską. Prośmy PANA aby wszystkie ichScieżki i decyzjeOparteByły na mądrości nieZtego świata, czyli naMądrości JEZUSA. Prośmy także PANA aby dał im potomstwo, a kazdy dzien zycia ich rodziny był swoistym głoszeniem Ewangelii.//ModlmySie TakżeZaJutrzejszaOperacjeSiostryWandy(jutro modlitwa za duszeZm.) >>>
****************************************************************************************
21 LIPIEC (CZWARTEK):
<<< Zapraszam Cię Bracie oraz Siostro doTego abyśSwój wieczornyCzas o g.21:15 poświęcił/a naModlitwe we wspólnej intencjiZaWszystkich przebywajacych w PolsceNa SDM o owocnePrzezyciaZpapiezemFranciszkiem i bezpieczenstwoDlaNich, a takżeZaNasząSiostręMonike i jejNowonarodzoneDziecko-Wiktorie. ObieMialy zagrozenieZycia z powodu wysokiego cisnienia. Dlatego lekarze zdecydowali o cesarskim cieciu. Dziecko urodzilo sie 2 m-ce za wczesnie. Prosmy o zdrowie dla nich. >>>
****************************************************************************************
20 LIPIEC (ŚRODA):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
19 LIPIEC (WTOREK):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
18 LIPIEC (PONIEDZIAŁEK):
<<< J15,7: Jeżeli we Mnie trwać będziecie, a słowa moje w was, poproście, o cokolwiek chcecie, a to wam się spełni. >>> // Właśnie ze względu na powyższe słowa JEZUSA zachęcam Cię Bracie oraz Siostro do wspólnej modlitwy o g.21:15 na której będziemy wypraszać naszego PANA o pomoc w ratowaniu małżeństwa naszej Siostry Anny oraz o nawrócenie jej męża Radosława. Prośmy i wierzmy że otrzymamy, bo sam PAN nam to obiecał jeżeli w Nim trwać będziemy! Maranatha!! >>>
****************************************************************************************
17 LIPIEC (NIEDZIELA):
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować miłość naszym bliźnim, zapraszam do wspólnej modlitwy o g.21:15, na której będziemy wypraszać naszego ADONAI o pomoc w sprawach naszych sióstr: Beaty oraz Mirki. Szczegóły intencji na stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ >>> 1 J 5, 13: O tym napisałem do was, którzy wierzycie w imię SYNA BOŻEGO, abyście wiedzieli, że macie życie wieczne. >>>

01. Intencje naszej Siostry Beaty: Szczęść Boże proszę o modlitwę o pomoc w sprawach finansowych prace aby małżeństwo się ułożyło. O Boże Błogosławieństwo dla Mateusza i Weroniki. Za każdą modlitwę BÓG ZAPŁAĆ.
02. Intencje naszej Siostry Mirki: Łukaszu, proszę o modlitwę za Teresę, która ma sepsę i nadal jest nieprzytomna, aby Bóg przyszedł jej z pomocą. Módlmy się też o łaskę zdrowia dla Macieja, który miał uraz kręgosłupa. Pozdrawiam serdecznie.
****************************************************************************************
16 LIPIEC (SOBOTA):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
15 LIPIEC (PIĄTEK):

ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować chwile swojego wolnego czasu, zachęcam do wspólnej modlitwy o g.21:15 na której będziemy uwielbiać naszego PANA proszącPrzyOkazji o zbawienie dlaWszystkich zmarłych duszKtóreJeszcze mająMożliwość zamieszkaniaWniebieskiej ojczyźnie.
Wmodlitwie tejWspomnijmy szczególnie dusze: Antoniny, Adriana Wacława Brzózkę, Maćka oraz Jarosława. // Wiedzy odpoczynek racz im dać PANIE! + >>>
****************************************************************************************
14 LIPIEC (CZWARTEK):
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować miłość naszym bliźnim, zapraszam do wspólnej modlitwy o g.21:15, na której będziemy wypraszać naszego ADONAI o pomoc w sprawach naszych sióstr: Reni, Jolanty oraz Anety. // Łaska Wam i pokój, od BOGA OJCA i od PANA naszego – JEZUSA CHRYSTUSA. >>>

01. Intencja naszej Siostry Reni: Proszę o modlitwę w intencji mojej córki Joanny o uzdrowienie wewnętrzne.
02. Intencje naszej Siostry Jolanty:

  • Proszę o modlitwe za siebie o ciągle umacnianie w wierze i całkowite zawierzenie Bogu.
  • Proszę o modlitwe za mamę Ani która ma problemy z sercem i czeka ja operacja.
  • Proszę tez o modlitwę za mamę o zdrowie i potrzebne laski. Dziękuję!

03. Intencja naszej Siostry Anety: Bracie Łukaszu proszę o modlitwe za rodziców niepełnosprawnego dziecka który był dorosłym człowiekiem, cierpiał na dziecięce porażenie mózgowe, dziś umarł. Rodzice jego Grażyna i Bogdan opiekowali sie nim cale życie, i ich świat nagle sie zawalił, bo mieli tylko jednego syna, chociaż był bardzo chory bardzo go kochali i troskliwie sie nim opiekowali. Bardzo proszę Was żebyście prosili Boga w modlitwie oto żeby rodzice Artura mogli odnaleźć sens życia po śmierci syna Artura, oraz także życzliwość i wsparcie życzliwych osób.
****************************************************************************************
13 LIPIEC (ŚRODA):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
12 LIPIEC (WTOREK):
<<< Zachęcam dzisiaj wszystkich BOŻYCH pracowników do przyłączenia się do naszej wspólnej modlitwy o g.21:15 w intencjach naszych Sióstr w wierze: Eweliny, Kasi, Wiesi oraz Mirki. Szczegóły wszystkich intencji zapisane są na naszej stronie internetowej: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ 2Tes3,5: Niechaj PAN skieruje serca wasze ku miłości BOŻEJ i cierpliwości CHRYSTUSOWEJ! >>>

01. Intencja naszej Siostry Eweliny: Bracie mam taki problem bo ten mój brat Jarek chory na raka żołądka nie chce się pojednać z Panem Bogiem lekarze nie dają mu zbyt wiele czasu on w chorobie odwrócił sie od Boga czy znasz jakieś nagranie które mogłabym mu polecić do posłuchania żeby zrozumiał że każde cierpienie ma sens? Jeśli coś Ci się przypomni to daj znać. Jego rodzice są załamani tym ze tak sie oddalił od Pana. Proszę także o modlitwe w intencji o pojednanie z Bogiem dla Jarka, z góry dziękuję.
02. Intencja naszej Siostry Kasi: Dziś zostałam mama chrzestną wraz z moim Bartkiem kolejnej ochrzczonej. Proszę wiec naszą rodzinę duchową o modlitwę za Kingę i resztę moich chrześniaków Adasia, Wojtka oraz Emilkę.
03. Intencja naszej Siostry Wiesi: Mam intencje za moja mamę która jest chora aby PAN BÓG obdarzył ją łaską spokoju, żeby była pogodzona z chorobą a dla mojej siostry w opiece nad nią dużo siły i cierpliwości. Wiesia
04. Intencje naszej Siostry Mirki:

  • Poproszę o modlitwę za Marysię, która zasłabła a w szpitalu okazało się że ma guz mózgu i nie kwalifikuje się na operacje, lekarze twierdzą, że zostało jej pół roku życia oraz za Danusie która ma przerzuty nowotworu. Pozdrawiam w Panu
  • Otoczmy modlitwą wszystkich tych, którzy stali się ofiarami katastrofy w podkarpackiej miejscowości. Utracili dach nad głową i wszystko, co mieli. Niech Pan Bóg umocni ich wiarę oraz da im siły w pogodzeniu się z tą trudną sytuacją, obdarzy ich potrzebnymi łaskami, niech poruszy serca ludzi, aby pomogli im w podźwignięciu się.
  • Łukaszu drogi😊proszę o modlitwę za Jagodę, aby dobry Bóg obdarzył ją potrzebnymi łaskami oraz o uleczenie ran dla Ireny, pogodzenie z losem, otwarcie na miłość Pana Boga i bliźniego. Pozdrawiam w Panu.

****************************************************************************************
11 LIPIEC (PONIEDZIAŁEK):
<<< ProsbaOmodlitwe ZostatniejChwiliWbardzo trudnejSytuacji: AniaK.nasza Siostra w Panu dziś jestZaciagana przez mężaPrzedSądSprawaRozwodowa i alimentacyjna znudziła się muGdy b.ciężko zachorowała-borelioza,znalazłSobieKochankę wyprosił ja z domu po 8 latach malzenstwa.Ania jest na rencie walczy o alimenty żeby w ogóle podjąć terapię (potrzeba1500 na/mc). Prośmy PANA o pomoc, aby wygrała sprawiedliwość! Aby wygrała nasza Siostra Ania! (sprawa dziś o g.12.15). >>>
****************************************************************************************

10 LIPIEC (NIEDZIELA):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
09 LIPIEC (SOBOTA):
<<< Wszystkich chętnych zapraszam do przyłączenia się do naszej dzisiejszej wspólnej modlitwy o g. 21:15 podczas której będziemy modlić się w intencjach naszych Sióstr: Niny, Ewy, Oli, Mirki, Anety, Mirki oraz Małgorzaty. Szczegóły intencji zamieszczone są na naszej stronie internetowej: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ MARANA THA !!! >>>

01. Intencja naszej Siostry Niny: Bóg zapłać i proszę o modlitwę, Krzysiek potrzebuje wiary dużo i siły by wyrwać się z rąk szatana i raz na zawsze powiedzieć mu:Dosyć! Wyrzekam się ciebie!!!
02. Intencja naszej Siostry Ewy: Jestem przemęczona domem. Mam dość, mam ochotę wyjść z domu i nie wrócić. Boże pomóż,już nie dam rady siedzieć w domu! bez przyjaciół, bez pracy, bez pasji, 7-my rok.
03. Intencja naszej Siostry Oli: Proszę o modlitwe za koleżankę ze wspólnoty. Jest zrozpaczona. Trojka dzieci i dowiedziała sie wlasnie ze mąż ją oszukiwał. Proszę o modlitwę za wiarę dla niej i siłę aby umiała wybaczyć. Niech Pan błogosławi Bożym Wojownikom +:))
04. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu😊proszę o modlitwę za małżeństwo Uli i Arka, aby dobry Bóg obdarzył ich potrzebnymi łaskami i umocnił więzi małżeńskie.😊Pozdrawiam w Panu.
05. Intencja naszej Siostry Anety: Proszę o modlitwę za mojego brata Michała, jest wstydliwa sprawa o której mi ciężko pisać, ale Bóg wie o co chodzi.
06. Intencja naszej Siostry Mirki: Łukaszu, proszę o modlitwę w intencji zdrowia dla Teresy, która w ciężkim stanie, za-intubowana na OIOM- ie, walczy z sepsą.
07. Intencja naszej Siostry Małgosi: W kontekście Słowa Bożego chciałabym prosić o modlitwe w intencji znalezienia dobrej pracy wedle woli Bożej.
****************************************************************************************
08 LIPIEC (PIĄTEK):
ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:
<<< Zachęcam Cie Bracie oraz Siostro, abyśmy zanieśli dzisiaj wspólnie pokorną prośbę do naszego PANA o godz.21:15, o wyzwolenie od wszystkich grzechów oraz kar, wszystkich tych którzy już odeszli z tego świata, aby wszystkie te dusze jak najszybciej mogły radować się wiecznym szczęściem przy naszym TATUSIU. Polecajmy szczególnie w dzisiejszej modlitwie dusze Pani Kostki, Witolda, Mirosława oraz Mariana +++ >>>
****************************************************************************************
07 LIPIEC (CZWARTEK):
<<< Kochani Bracia i Siostry! 🙂 Zachęcam Was wszystkich do wspólnej modlitwy o g.21:15 która ofiarujemy za naszego Papieża, biskupów oraz księży, aby kochali powierzony im BOŻY lud oraz prowadzili go jak najpiękniej na spotkanie z JEZUSEM w Królestwie Niebieskim. Dzisiejszą modlitwe ofiarujmy również za naszego Brata Krzysztofa który wczoraj spadł z wysokości 8 metrów, jest w śpiączce w bardzo ciężkim stanie. Jest ojcem 2 niepełnoletnich dzieci. ><> >>>
****************************************************************************************
06 LIPIEC (ŚRODA):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
05 LIPIEC (WTOREK):

<<< BRAK INTENCJI >>>
****************************************************************************************
04 LIPIEC (PONIEDZIAŁEK):
<<< WszystkichKtórzyChcąOfiarowaćMiłośćNaszym bliźnim,zapraszamDoWspólnejModlitwy(g.21:15),naKtórej będziemyWypraszac PANA OpomocWsprawachNaszycSióstr: Anety, Beaty, Gosi, Jolanty, Gabrieli, Mirki oraz naszychBraci: Adriana, Marcina, Daniela. Szczegoly intencji na naszej stronie: https://sludzybozegoslowa.wordpress.com/2016/06/22/2016-07i/ NaszPANobiecał,zeWszyscyCiKtórzyNajpierwDbają o KRÓLESTWO BOŻE,dostanąTo oCoProszą,wiec wierzmyZeOtrzymamyTo o coProsimy. >>>

01. Intencja naszej Siostry Anety: Witam Bracie Łukaszu. Proszę Naszą wspólnotę o modlitwę za moją Panią profesor, która choruje na raka aby dobry Pan dał jej zdrowie A jej bliskim siły i mocnego Ducha do przeżycia tych trudnych dni. Bracie jeśli możesz zapisz tą intencje na czerwiec Dziękuję.
02. Intencja naszej Siostry Beaty: O NAWRÓCENIE MOJEJ CHRZESTNEJ CIOCI, KTÓRA ROBI KŁÓTNIE W RODZINIE, O JEDNOŚĆ W RODZINIE ABY MNIE SZWAGIERKI POLUBIŁY ZA KAŻDĄ MODLITWĘ BÓG ZAPŁAĆ O WYNAGRODZENIE PANI JANCE I JEJ RODZINIE SZCZĘŚĆ BOŻE.
03. Intencja naszej Siostry Gosi: A teraz w mojej osobistej intencji by Bóg postawił na mojej drodze a może już jest odpowiednia osoba do życia w dwoje w zdrowiu szczęściu i wzajemnej miłości oraz znalezienia pracy.
04. Intencja naszej Siostry Jolanty: Proszę modlitwe o nawrócenie Roberta. Bóg zapłać!
05. Intencja naszej Siostry Gabrieli: Droga Wspólnoto – proszę o modlitwę o rozwiązanie trudnej sytuacji w moim życiu z którą się borykam. Prosi Gabriela.
06. Intencje naszej Siostry Mirki:

  • Łukaszu😊bardzo proszę o modlitwę za Ewę, aby Pan Bóg obdarzył ją potrzebnymi łaskami, by pomógł jej w ułożeniu sobie życia i znalezieniu pracy.
  • Proszę również o modlitwę za siedmioletniego Franusia, który od roku zaczął tracić słuch i wzrok.
  • oraz o łaskę zdrowia dla Krzysztofa, o umocnienie fizyczne i duchowe oraz siły do pracy w niesieniu pomocy chorym i potrzebującym.
  • aby dobry Bóg obdarzył zdrowiem i potrzebnymi łaskami Krystynę, u której następuje nawrót choroby.
  • a także o nawrócenie Dariusza, o uzdrowienie z choroby alkoholowej i potrzebne łaski.
  • oraz o zdrowie dla półrocznej Amelki.

07. Intencja naszego Brata Adriana: Witam, proszę o modlitwę aby moja żoną zaczęła wierzyć i modlić się, aby pogodzić całą rodzinę i nikt nie był duszami letnimi, aby Bór rozwiązał moje problemy i marzenia.
08. Intencja naszego Brata Marcina: Proszę o modlitwe za mnie o Ducha Świętego.
09. Intencja naszego Brata Daniela: Lukasz, jesteś moim ratunkiem. Własnie się dowiedziałem, że mój siostrzeniec miał poważny uraz dwóch palców u prawej reki. Dziś miał operacje. Bardzo proszę o modlitwę by operacja dała owocne skutki i żeby Adrian nie miał z ręką żadnych problemow. Załamałem się ta informacja.
****************************************************************************************
03 LIPIEC (NIEDZIELA):
<<< J 14, 14: O cokolwiek prosić mnie będziecie w imię moje, Ja to spełnię. // …z powodu właśnie tych powyższych słów JEZUSA zapraszam wszystkich chętnych do dzisiejszej wspólnej modlitwy o g.21:15 aby wołać imię naszego PANA – mając nadzieje ze uzdrowi 8 miesięczna Justynkę i usunie guza z jej główki, dzięki czemu zaplanowana operacja nie będzie już potrzebna. Trwajmy w PANU i wierzmy ze nam dziś pomoże!! >>>
****************************************************************************************
02 LIPIEC (SOBOTA):
<<< Mt 18, 19: Dalej, zaprawdę, powiadam wam: Jeśli dwaj z was na ziemi zgodnie o coś prosić będą, to wszystkiego użyczy im mój Ojciec, który jest w niebie.
Mt 18, 20: Bo gdzie są dwaj albo trzej zebrani w imię moje, tam jestem pośród nich. // Zachęcam Cie Bracie i Siostro do wspólnej modlitwy o g.21:15 na której będziemy wspólnieWalczyć modlitwa przed naszym PANEM o naszego Brata Jarka (męża i ojca), który ma nowotwór żołądka. Prośmy PANA aby wyleczył Jarka! >>>
****************************************************************************************
01 LIPIEC (PIĄTEK):

ZA DUSZE W CZYŚĆCU CIERPIĄCE:
<<< Wszystkich którzy chcą ofiarować chwile swojego wolnego czasu, zachęcam do wspólnej modlitwy o g.21:15 na której będziemy uwielbiać naszego PANA prosząc przy okazji o zbawienie dla wszystkich zmarłych dusz które jeszcze mają możliwość zamieszkania w niebieskiej ojczyźnie.
W modlitwie tej wspomnijmy szczególnie zmarła niedawno Helenę, Annę, Helenę, Jana, Stanisława i Leona. // BÓG zapłać za każda, nawet najkrótszą modlitwę. +++ >>>
****************************************************************************************

Ten wpis został opublikowany w kategorii Codzienne intencje naszej wspólnoty, Rok 2016 – Intencje naszej wspólnoty:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „2016.07 – LIPIEC (Intencje naszej wspólnoty).

  1. Mirka pisze:

    Chwała Panu Bogu za narodziny dla Pana naszego brata Rafała😊 Bracie drogi, to wielka radość, nigdy już nie będziesz sam, bo jest przy Tobie Chrystus😊My jesteśmy Twoją rodziną w Panu Bogu naszym😊Modlę się w Twojej intencji😊Ufam Panu i bardzo wierzę, że przyjdzie Ci z pomocą w ułożeniu życia😊😊Pozdrawiam ciepło😊Twoja siostra

    Polubienie

Skomentuj

