Słowo BOŻE usprawiedliwiające kult relikwii w Kościele Katolickim.

2 Krl 13,20 Elizeusz umarł i pochowano go. Oddziały zaś Moabitów wpadały do kraju
każdego roku.
2 Krl 13,21 Zdarzyło sie, że grzebiący człowieka ujrzeli jeden oddział [nieprzyjacielski].
Wrzucili więc tego człowieka do grobu Elizeusza i oddalili się. Człowiek ten dotknął kości Elizeusza, ożył i stanął na nogi.

Mt 9,19 JEZUS wstał i wraz z uczniami poszedł za nim.
Mt 9,20 Wtem jakaś kobieta, która dwanaście lat cierpiała na krwotok, podeszła z
tyłu i dotknęła się frędzli Jego płaszcza.
Mt 9,21 Bo sobie mówiła: Żebym się choć Jego płaszcza dotknęła, a będę zdrowa.
Mt 9,22 JEZUS obrócił się, i widząc ją, rzekł: ”Ufaj, córko! Twoja wiara cię ocaliła”. I
od tej chwili kobieta była zdrowa.

Dz 5,15 Wynoszono też chorych na ulice i kładziono na łożach i noszach, aby choć
cień przechodzącego Piotra padł na któregoś z nich.
Dz 5,16 Także z miast sąsiednich zbiegało się mnóstwo ludu do Jerozolimy, znosząc
chorych i dręczonych przez duchy nieczyste, a wszyscy doznawali uzdrowienia.

Ga 2,19 Tymczasem ja dla Prawa umarłem przez Prawo, aby żyć dla BOGA: razem z
CHRYSTUSEM zostałem przybity do krzyża.
Ga 2,20 Teraz zaś już nie ja żyje, lecz żyje we mnie CHRYSTUS. Choć nadal prowadzę
życie w ciele, jednak obecne życie moje jest życiem wiary w SYNA BOŻEGO,
który umiłował mnie i samego siebie wydał za mnie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Biblijne ciekawostki i proroctwa. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

