2017.04 – KWIECIEŃ (Intencje naszej wspólnoty).

****************************************************************************************
27 KWIECIEŃ (CZWARTEK):

01. Intencja naszej Siostry Kasi: Lukaszu prosze o modlitwe za wujka Pawla o uratowanie firmy od upadku i blogoslawienstwo w pracy,sytuacja jest tragiczna i moga stracic nie tylko firme ale i dom.
02. Intencja naszej Siostry Lidii: Ania spod Torunia ma 32 lata i czworo dzieci. Dwa dni temu tzn. 24 kwietnia urodzila przez cesarskie ciecie Lucje.
Niestety u Ani lekarze wykryli nowotwor watroby 😦 czeka ja jeszcze seria badan.
Potrzeba usilnej pelnej wiary modlitwy o jej uzdrowienie!
Prosze o modlitwe, post w jej intencji, a kaplanow o Msze sw. w jej intencji. Modlmy sie we wspolnotach i rodzinach!
Jezu ufam Tobie!
03. Intencja naszej Siostry Agnieszki: 27 kwietnia. Narodowy dzien Pokuty.! Wzywamy wszystkich ludzi aby uczestniczyli we Mszy Sw w intencji zadoscuczynienia za Grzech aborcji w Naszym Narodzie. Kazdy w swojej Parafi lub wybranych kosciolach. Prosze przekaz dalej bardzo wazne ! uwolnienie Naszej Ojczyzny.
04. Intencje naszej Siostry Mirki: Gabrysia bardzo prosi o modlitwe, poniewaz w piatek ma wazny egzamin, a jest chora. Zawierzmy ja Panu Bogu, by obdarzyl ja potrzebnymi laskami. Módlmy sie takze za Kamila, by dobry Bog obdarzyl go potrzebnymi laskami, by pozwolil mu odczuc jak bardzo go kocha, by dal mu jasnosc umyslu i sily do pokonywania codziennych trudnosci.😊Pozdrawiam w Panu ****************************************************************************************
24 KWIECIEŃ (PONIEDZIAŁEK):

01. Intencja naszej Siostry Kasi: Intencja modlitewna za Magde,wspaniala,droga mi osobe, mame trojki malych dzieci, porzucona przez meza dla jego licznych romansow.By wtorkowa rozprawa alimentacyjna wypadla dla niej korzystnie, by czula sie silna i chroniona. Dzieki.
02. Intencja naszej Siostry Gosi: Za zmarla Zofia Fatyga, Tomasza Syposz i Kinge Mazur
03. Intencja naszej Siostry Moniki: Lukaszu mam bardzo ciezka sytuacje materialna. Przyszlo pismo od komornika i stare dlugi zaciagniete z powodu choroby lata temu, znow daja o sobie znac. Nie mam na splate, prosze Cie o wsparcie modlitewne. Wiem ze to tylko pieniadze 🙂 ale i az pieniadze.Bog zaplac za modlitwe. Z Bogiem
04. Intencja naszej Siostry Marysi: Proszę o modlitwę w intencji zmarłego dziś po południu Sylwka rannego parę dni temu w wypadku o radość nieba dla niego i Bożą opiekę w tych ciężkich chwilach dla jego rodziców
05. Intencja naszego Brata Cezarego: Witam. Chcialem prosić o modlitwę o zdrowię Tomasza Golloba,który może całkowicie utracić czucie od pasa w dół w wyniku dzisiejszego wypadku
****************************************************************************************

21 KWIECIEŃ (PIĄTEK):

01. Intencja naszej Siostry Renaty: Bardzo proszę o modlitwę w intencji uwolnienia mojej córki Soni od wpływu złych duchów i Boże Miłosierdzie dla niej.
02. Intencja naszej Siostry Mirki: Lukaszu😊, prosze o modlitwe za moja corke Ade, o swiatlo Ducha Swietego, o jasnosc umyslu na maturze oraz o rozeznanie drogi zyciowej.😊Pozdrawiam radosnie
03. Intencja naszej Siostry Gabrysi: Braciszku! Proszę Was wszystkich o modlitwę w intencji dzieci moich przyjaciół. To roczne bliźniaki Stefan i Ignaś . Chlopcy urodzili sie w 29tyg ciąży. Obaj mają dziecięce porażenie mózgowe. U Stefanka dziś stwierdzono ślepotę i brak odpowiedzi pnia mózgu na to co ewentualnie rejestruje oko. Ich mama Krysia jest bardzo dzielna. Ale w rozpaczy i bezsilności traci wiarę. 😣 Obiecałam jej że zwołam małą armię do modlitwy i blagalam aby zawierzyła Bogu. W niej jest duzo miłości Bożej ale żal i strach robią swoje. Proszę Was wszystkich Bracia i Siostry pomóżcie nam wyprosić u naszego Ojca łaskę zdrowia i siły dla ich całej rodziny.
04. Intencja naszej Siostry Marysi: Proszę Cię Łukaszu o zapisanie intencji.
Za dusze zmarłych: Piotra 28lat zmarł 15.04.2017 pogrzeb 21.04…
Oraz za mojego wujka. Gabriel 74lat – dziś 18/19.04.2017 w nocy zmarł.
Bóg zapłać. Za jaką kolwiek modlitwę.
Proszę o modlitwę tez za rodziny zmarłych o siły.
05. Intencja naszej Siostry Jolanty: Prosze o modlitwe dziekczynna za wszystkie laski udzielone Jolancie i Robertowi
06. Intencja naszej Siostry Marysi: Sylwek potrzebuje modlitwy o cud . Ma obrzęk mózgu jest w stanie krytycznym. Jedyna nadzieja w Panu
07. Intencja naszej Siostry Eweliny: Bracie prosze o modlitwe za Anie o nawrocenie chce odejsc od meza maja 2 corki 10 lat a druga chyba 6 lat niech Dobry Bog uratuje ta rodzine.
08. Intencja naszej Siostry Katarzyny: Witaj.Lukaszu chcialabym prosic o modlitwe za malzenstwo Ani i Mateusza,ktore sie rozpada,sytuacja jest dramatyczna jest tam trojka malych dzieci i mam jeszcze podejrzenia,ze Ania jest zniewolona,mieszka teraz z kochankiem.Potrzeba poteznego kalibru modlitwy,zeby dokonal sie cud przemiany ich serc.Katarzyna
Bog zaplac!
09. Intencja naszej Siostry Gosi: Za zmarlego Tadeusz Krycha
10. Intencja naszego Brata Michala: Prosze o modlitwe za znajoma Joasie ma raka pluc nie ma juz ratunku lekarze nie chca jej leczyc. Tylko cud moze ja uratowac.
11. Intencja naszej Siostry Mirki: Lukaszu drogi😊prosze o modlitwe za mojego syna Michala, by otworzyl sie na milosc Boza, na milosc rodzicielska, by Pan Bog uwolnil go od leku i umocnil jego wiare. Mirka
12. Intencja naszego Brata Adama: Prosze o modlitwe,kolejny raz szukam pracy.Bog zaplac,Adam z sosnowca
13. Intencja naszej Siostry Gosi: Za zmarlego Antoni Opiatowski 😑
14. Intencja naszej Siostry Mirki: Bardzo prosze o modlitwe w intencji wielopokoleniowej rodziny, ktora moze stracic swoj dom jezeli w ciagu miesiaca nie splaci zadluzenia. Prosmy by dobry Bog znalazl rozwiazanie tego problemu. Bog zaplac za modlitwe. Pomodlmy sie takze o potrzebne laski dla mamy Michala, ktora jest w szpitalu. Pozdrawiam w Panu
15. Intencja naszej Siostry Jolanty: Prosze o modlitwe za chora Bronislawe
16. Intencja naszej Siostry Marii: Szczęść Boże bardzo proszę o Modlitwę w intencji mojej córki Iwony zeby nasz Pan niedopuscil do powstania nowych torbieli na jajnikach .Pozdrawiam i Bóg zapłać
****************************************************************************************
14 KWIECIEŃ (PIĄTEK):

01. Intencja naszej Siostry Gosi: Za zmarlego Henryk Foremnik
02. Intencja naszej Siostry Zuzi: Dobry wieczór,Bracie.Dziękuję za cudowne wiadomości.😇I chciałabym poprosić o modlitwę w intencji Ewy i Artura o dobre przygotowanie do Sakramentu małżeństwa. Ewa to osoba bardzo dla mnie ważna,bo to przez Nią Pan Bóg dał mi Się poznać.Bóg zapłać🤗😇
03. Intencja naszej Siostry Anny: Lukaszu, jesli mozna chcialam prosic o dopisanie do intencji prosby o modlitwe za moja Mame, aby Pan uwolnil ja od nalogu gry sieciowej. To trwa wiecej niz trzy lata, zle wplywa na relacje w rodzinie i gwaltownie pogarsza jej stan zdrowia. Prosze o swiatlo dla mojej Mamy, bo ona nie widzi problemu. Dziekuje.
04. Intencja naszej Siostry Oli: Prosze o modlitwe za Kasie, bo dzis spiewa Pasje, a bardzo boli ja gardlo, proscie ze mna, aby nasz Tatus spiewal dzis razem z nia +:)
05. Intencja naszego Brata Konrada: Prosze o modlitwe w intencji wytrwania w sakramencie Malzenstwa Lukasza i Katarzyny Siatkowskich.Amen
Milosc i przyjazn domagaja sie wzajemnego noszenia swoich ciezarow. Jezeli brak jest w zyciu narzeczenskim, malzenskim, rodzinnymi gotowosci cierpienia i wzajemnego noszenia swoich krzyzy, to wowczas panoszy sie egoizm. Taka postawa staje sie zrodlem nieustannych konfliktow, coraz wiekszej izolacji emocjonalnej, cierpienia, a nawet stopniowo rozkladania sie istniejacej wiezi. Jak ziarno pszeniczne umierajac kielkuje i wydaje owoc, tak samo ludzie obumierajac dla siebie, wzrastaja we wzajemnej milosci.(por. J12.24) 1Kor7.12-14 ; 1 J3.16
Pan Jezus odrzuca pokuse unikniecia krzyza tylko dlatego, ze jest on wyrazem Jego milosci. Kiedy Piotr bedzie usilowal odwrocic uwage Pana Jezusa od cierpienia, Jezus Chrystus nazwie go po prostu szatanem.Mt16.23. Tylko bowiem szatan moze kusic Czlowieka do szukania Milosci bez KRZYZA.
BOZE uczyn oblicze Lukasza i Katarzyny jasniejacym Twoim swiatlem,Amen
****************************************************************************************
07 KWIECIEŃ (PIĄTEK):

01. Intencja naszej Siostry Anny: proszę, dopisz moją intencję na raz następny: o rzucenie papierosów przez mojego ojca i ogólnie żeby zaczął się odżywiać jak należy bo jak tak dalej pójdzie to on dostanie raka, a co by się stało z naszą rodziną wtedy, to lepiej nie mówić… i jeszcze proszę o to, by dary i charyzmaty Ducha Św, jakie złożył we mnie i w mojej mamie ”obudziły się”. Niech Cię Bóg błogosławi 😊
02. Intencja naszej Siostry Niny: proszę o modlitwę za Krzyśka znów pije,trudny okres dla dzieci
03. Intencja naszej Siostry Mirki: W intencji Ani aby pokonala wszelkie trudnosci i poszla za glosem powolania. Wiesia
04. Intencja naszej Siostry Marii: Szczęść Boże bardzo proszę o Modlitwę w intencji mojej rodziny. Proszę aby nasz Pan zabrał wszelkie niepowodzenia które ostatnio nas dotykają i dał nam zdrowie i siłę w ich pokonywaniu .Bóg zapłać
05. Intencja naszej Siostry Kasi: „Prosze o modlitwe w intencji przyjaciolki Izy by Pan uleczyl liczne rany w jej sercu, by podniosla sie i zyla pelnia zycia mimo zdrady i odejscia meza Marcina o wybaczenie dla nich.By Jezus dotknal ich odczuwalnie swoja Miloscia.O poczucie bezpieczenstwa dla tej samotnej matki i radosne beztroskie dziecinstwo dla ich Leny”.
06. Intencja naszej Siostry Marysi: Prosze o modlitwe w intencji zdrowia dla ks Adama czas tak trudny i intensywny a księdzu brak fizycznych dyspozycji. Bedzie wdzieczny za każdą modlitwęZ Bogiem +
07. Intencja naszej Siostry Jolanty: Prosze o modlitwe za wszystkich cierpiacych na swiecie
08. Intencja naszego Brata Adama: Proszę o modlitwę za moja osobę.
09. Intencja Anonima: Prośba o modlite.intencja-uwolnenie Wojtka od narkotykow,nawrocenie i pojednanie z cięzko chorym ojcem.Jezu Ufam Tobie.
****************************************************************************************

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii, Codzienne intencje naszej wspólnoty, Rok 2017 – Intencje naszej wspólnoty:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s