2017.05 – MAJ (Intencje naszej wspólnoty).

****************************************************************************************
30 MAJ (WTOREK):

01. Intencja naszej Siostry Marysi: Chciałabym prosić o modlitwę. Za mnie abym mądrze wybierała. Żebym nie musiała się bać żyć.
O Dary Ducha Świętego. O łaskę głębokiego nawrócenia. O spotkanie się z Jezusem na szczerej rozmowie bez ucieczek bez wymówek…
02. Intencja naszej Siostry Gosi: Za Marianne Duszę o zdrowie by mogła samodzielnie oddychać i żeby wróciła na warsztaty terapii zajęciowej do koleżanek i kolegów.
03. Intencja naszej Siostry Ani: Szczesc Boze. Prosze o modlitwe w intencji Czesi, ktora ma podejrzenie nowotworu i o pokoj serca i umocnienie dla jej corki Ewy.
04. Intencja naszej Siostry Ewy: Prosze o modlitwe,mam wyznaczone testy kwalif.do.pracy na pn,na godz.9.00,z Bogiem,Ewa
05. Intencja naszego Brata Michała: Drogi bracie Łukaszu, przepraszam, że tak późno, ale czy mógłbym prosić o modlitwę o znalezienie tej odpowiedniej dla mnie osoby, którą wybrał Bóg? Z góry wielkie Bóg zapłać 🙂
06. Intencja naszej Siostry Marii: Szczęść Boże bardzo proszę o Modlitwę w intencji mojej córki Iwony która jutro będzie miała U S G .Prośmy naszego Pana o dobry wynik. Bóg zapłać.
07. Intencja naszej Siostry Agaty: Prosze o modlitwe w int Katarzyny o ocalenie malzenstwa
08. Intencja naszej Siostry Anny: Drogi Lukaszu.Jestem w szpitalu czekam na narodziny mojego dziecka. Na dniach porod ma byc wywolywany i prosze wszystkich o modlitwe aby Pan dal sile,abym nie czula stachu i zeby z Boza pomoca wszystko poszlo dobrze i niech Malenstwo bedzie zdrowe.Pomodlcie sie takze za dzieci ktore czekaja na nas w domu
****************************************************************************************
25 MAJ (CZWARTEK):

01. Intencja naszej Siostry Gosi: Prosba o modlitwe z ostatniej chwili….za Weronike Kosin i jej mała córeczkę która za wcześnie się urodziła stan ciężki by wszystko było w porządku…..
02. Intencja naszej Siostry Kasi: proszę o modlitwę w intencji uzdrowienia z nowotworu dla Krzysia oraz o pomyslny przebieg rozprawy sadowej dla Ani. A takze powierzam sprawe jej renty o ktorej przedluzenie sie ubiega.
03. Intencja naszej Siostry Jolanty: Prosze o modlitwe za Blazeja ktory ma problemy w szkole
04. Intencja naszej Siostry Jolanty: Prosze modlitwe dziekczynna za zycie mojej rodziny oraz wszystkich przodkow
****************************************************************************************
24 MAJ (ŚRODA):

01. Intencja naszej Siostry Mirki: Kochani Marcelek od jutra (22.Maj.2017) przez piec kolejnych dni bedzie mial bardzo mocna chemie. Prosimy wszystkich kto moze o wsparcie modlitewne.
02. Intencja naszej Siostry Anety: Braciszku moja sąsiadka Iwona ma poważne kłopoty ze zdrowiem,prosiła mnie o modlitwę a tę prosbę przekazuje dalej prosząc Was o modlitwę za jej zdrowie.
03. Intencja naszej Siostry Gosi: Szczęść Boże proszę o modlitwę za moją ciocię Halszkę jest bardzo chora ma raka płuc z przerzutami prawdopodobnie to samo co mój Tata aby Miłosierny i Dobry Bóg dał siłę, nadzieję i wiarę wytrwania w tych trudnych dla cioci chwilach,wybaczył wszystkie grzechy i słabości
04. Intencja naszej Siostry Gosi: Proszę pomodlmy się dzisiaj o zdrowie dla Wiktora Woźniaka jest po wypadku i 8 godz operacji prośmy Pana by ocalił mu życie i nogę.
05. Intencja naszej Siostry Mirki: Witam pilne prosze o modlitwe za dziecko -Aleksandre ktora lezy na ojomie i jest ciezko.
****************************************************************************************
21 MAJ (NIEDZIELA):

01. Intencja naszej Siostry Anety: Witaj Braciszku potrzebna jest pomoc modlitewna za mojego wójka który ma kłopoty z alkocholem. 2. O zdrowie mamy mojej koleźanki która jest chora na raka, i nie ma już nadziei że wyzdrowieje. 3.Za moją mamę,która 22 maja kończy 60 lat. O zdrowie dla niej i wszelkie błogosławieństwo w dalszym życiu.4. Za mnie w moich intencjach, Bóg wie jakich i podziękowanie za wszelkie dobra w moim życiu.
02. Intencja naszej Siostry Natalii: Prosze o modlitwe za moja 16-letnia kolezanke ktora zaszla w ciaze i chce usunac dziecko.
03. Intencja naszej Siostry Ewy: Prosze o modlitwe za Patrycje, moja 13 letnia corke ktora wyjechala na wycieczke szkolna do Niemiec. Zlamala tam reke i obecnie jedzie do niemieckiego szpitala. Prosze o dary Ducha Swietego dla lekarzy, o madra diagnoze. O szczesliwy powrot dziecka do domu. Ewa
04. Intencja naszej Siostry Marysi: Łukaszu bardzo proszę o modlitwę za Dusze Wacława mojego sąsiada. Dziś odszedł do Domu Pana. Po ciężkiej chorobie. 😦
Dziękuję za choćby krótką modlitwę ( modlilismy się za Niego w październiku 2016 roku..)
Marysia..
05. Intencja naszej Siostry Mirki: Prosmy Pana o laski potrzebne dla Weroniki, by dal jej sile do codziennego znoszenia przeciwnosci, by byl dla niej oparciem. Modlmy sie tez za jej rodzicow, by Bog otworzyl ich serca na milosc, umacnil wiare i uleczyl choroby dyszy i ciala. 😊Pozdrawiam radosnie w Panu
06. Intencja naszej Siostry Renaty: Szczęść Boże Bracie Łukaszu, Proszę ponownie o modlitwę w intencji mojej córki Soni. O Boże błogosławieństwo dla niej i miłosierdzie, o łaskę dobrej spowiedzi i siłę w walce ze złem. Nie jest z nią dobrze i ma podobne problemy duchowe tego typu jak Olga z filmiku. Olga wyszła z tej ciemnej studni. Moja córka potrzebuje wsparcia modlitewnego, bo jest za słaba, zło nią włada. Sprawa jest bardzo poważna i bardzo pilna. Tracę z nią kontakt. Można np włączyć do intencji przez tydzień ? Renata mama
07. Intencja naszej Siostry Mirki: Modlmy sie o zdrowie dla Filipka chorego na bialaczke, by dobry Bog obdarzyl go laska zdrowia oraz by umocnil jego mame Dorote. Pozdrawiam serdecznie. Intencja od Mariusza.
****************************************************************************************
17 MAJ (ŚRODA):

01. Intencja naszego Brata Marka: Drogi Lukaszu w imieniu mojej kolezanki prosze o modlitwe w intencji 2 letniej Kasi, ktora umiera na sepse w szpitalu w Opolu oraz w intencji jej rodziny. Jesli mozesz przeslij prosbe dalej.
Bog zaplac. Marek
02. Intencja naszej Siostry Gosi: Za zmarlych Mieczysław Nowak i Piotr Szpiega…..
03. Intencja naszej Siostry Jolanty: Prosze o modlitwe dziekczynna i uwielbienia za wszystko co mnie spotyka.Niech bedzie Jezus otoczony chwala.
04. Intencja naszej Siostry Ewy: Bracie Lukaszu prosze o modlitwe za Majke Klos i szczesliwy przebieg trudnej, onkologicznej operacji ktora ma sie odbyc jutro w Lublinie. O Boze prowadzenie dla lekarzy i powrot do zdrowia dla Majki. Bog zaplac.
05. Intencja naszej Siostry Eweliny: Bracie prosze o modlitwe za Ole ktora doswiadcza przemocy w rodzinie o rozwiazanie tej trudnej sytuacji pozdrawiam w Panu
****************************************************************************************
15 MAJ (PONIEDZIAŁEK):

01. Intencja naszej Siostry Alicji: prosba o modlitwę za sp.Stanislawa o zycie wieczne I zbawienie Jego duszy.
02. Intencja naszej Siostry Mirki: Lukaszu, polecmy Panu Bogu malego Marcela. Biopsja sie powiodla, jest na sali i spi. Wyniki beda jutro. Musza wszystko dokladnie zliczyc. Prosmy Boga zeby nie bylo komorek rakowych w szpiku. Pozdrawiam w Panu
03. Intencje naszej Siostry Mirki: 🔘Prosmy Pana Boga, by Romka chorego na serce obdarzyl zdrowiem i innymi potrzebnymi laskami.😊
🔘Otoczmy tez modlitwa ksiedza Adama, ktory prowadzi rekolekcje, by Bog go umocnil, prowadzil i chronil od zlego.😊
🔘Modlmy sie rowniez za Witka Wilka oraz uczestnikow Seminarium wiary w Wiznie o owoce tych rekolekcji i ochrone dla wszystkich przed zlem.
Chwala Panu Bogu, jedyndnemu i prawdziwemu😊😊😊
04. Intencja naszej Siostry Mirki: Pomodlmy sie o uwolnienie z nalogu alkoholowego dla Pawla, Piotra, Grzegorza i Zbigniewa. Pozdrawiam w Panu
05. Intencja naszej Siostry Mirki: Lukaszu, pomodlmy sie za malzenstwo Marzeny i Mariusza o laske umocnienia wiezi, o laske otwarcia Mariusza na Pana Boga. 😊Pozdrawiam radosnie
06. Intencja naszego Brata Adama:
Prosze o modlitwe za mnie i za ojca,caly czas przesladuja mnie skutki magii
****************************************************************************************
09 MAJ (PONIEDZIAŁEK):

01. Intencja naszej Siostry Mirki: Mariusz bardzo prosi o modlitwe, by Pan Bog obdarzyl go laska zdrowia i dal mu sile do walki ze swoimi slabosciami. Okazmy nasza braterska milosc i wstawiajmy sie za nim do Pana Boga.
02. Intencja naszej Siostry Marii: Szczęść Boże bardzo proszę o Modlitwę w intencji mojej córki Iwony która jutro będzie miała U S G .Prośmy naszego Pana o dobry wynik. Bóg zapłać.
03. Intencja naszej Siostry Anety: Drogi Braciszku. Proszę Was o modlitwę za Panią Marysie która ma raka piersi.
04. Intencja naszej Siostry Gosi: Szczesc Boze wlasnie jestem po kursie Nowe Zycie inne nastawienie wiecej wiary i nadziei ale prosze o modlitwe za mnie i mojego meza Darka i synow Dominika i Marka aby Milosierny Bog dotknal naszych serc na nowo bo zycie toczy sie dalej i problemy sa pozdrawiam serdecznie Bog Zaplac
05. Intencja naszej Siostry Anny: Lukaszu, ponownie chcialam prosic o dopisanie do intencji prosby o uwolnienie mojej Mamy od nalogu gry sieciowej, ktory trwa juz kilka lat, niszczy zdrowie Mamy i relacje w rodzinie. O swiatlo dla Mamy, lub zeby ta gra sie popsula i zniknela z sieci. I za malzenstwo moich Rodzicow, zeby na nowo znalezli cos wspolnego i odkryli siebie. Dziekuje. Wspaniale, ze jestes. Anna
****************************************************************************************
07 MAJ (NIEDZIELA):

01. Intencja naszej Siostry Mirki: Lukaszu, moi byli uczniowie Mateusz i Kamil polecaja nastepujace intencje: Prosze o modlitwe za ciocie mojej kolezanki Ady, ktora jest chora na nowotwor. Prosze tez o modlitwe i wparcie dla mamy Ady, ktora ma problem z alkoholem.
02. Intencja naszej Siostry Anety: Proszę o modlitwę za małego Frania,który za miesiąc kończy 3 latka. Który ma podwyższone napięcie mięśniowe i ciągle wymaga rehabilitacji nadal nie chodzi. Jego mama jest w ciąży 26 tygodniu i prosi o modlitwę. 2. Za Mariusza który nie jest w najlepszej kondycji duchowej.
03. Intencja naszej Siostry Agaty: Prosze o modlitwe za 13 letnia Zuzie, ktora kilka razy probowala obebrac sobie zycie, okaleczala sie (wchodzila na gre BLEKITNY WIELORYB) a teraz sad bez udzialu jej mamy zdecydowal umiescic ja w Osrodku zamknietym w Lubiazu do 18 roku zycia.Jej mama jest zrozpaczona i zalamana nie wie co dalej robic, aby zmienic jej los i decyzje sadu.Prosze modlcie sie o jej uwolnienie i uzdrowienie takze za jej mame o sily,zdrowie i wiare oraz o zmiane decyzji sadu.JEZU UFAM TOBIE!
04. Intencja naszej Siostry Katarzyny: Lukaszu prosze o modlitwe za tescia Wladyslawa u ktorego zaczal sie ciag alkoholowy o calkowite uzdrowienie z uzaleznienia i nawrocenie.Bog zaplac.
05. Intencja naszej Siostry Moniki: prosze o modlitwe bo chce pojednac sie z Bogiem by serce zmieklo..
06. Intencja naszej Siostry Mirki: Lukaszu, polecmy Bogu Darie, by otworzyla sie na Pana Boga, o swiatlo Ducha Swietego, o madrosc, rozsadek. O akceptacje samej siebie.😊Pozdrawiam w Panu
07. Intencja naszego Brata Adama: Prosze o modlitwe za moich rodzicow i za mnie,musze znalezc prace a kompletnie nawet mi sie szukac nie chce,adam
****************************************************************************************
03 MAJ (ŚRODA):

01. Intencja naszej Siostry Mirki: Dobrze, ze jestes😊😊Lukaszu w czwartek moja corka bedzie pisac mature, pomodlmy sie za wszystkich maturzystow, by dobrze go zdali i by jeszcze bardziej zadbali o swoja dojrzalosc nie tylko intelektualna lecz rowniez duchowa, chrzescijanska.😊Pozdrawiam radosnie w Panu😊
Matko Boza zawierzamy Ci nasza mlodziez.🌹
02. Intencja naszej Siostry Mirki: Lukaszu drogi, zwrocmy sie do Pana Boga z prosba o pomoc dla Mariusza, by obdarzyl go laska zdrowia, by umocnil go, dal mu sily i pogode ducha. Niech Pan przyjdzie do niego z laska pocieszenia i napelni serce radoscia i miloscia. 😊Pozdrawiam serdecznie.
03. Intencja naszej Siostry Gosi: Za zmarlego Jaroslaw Urban oraz za ksiedza Jaroslaw Sulej
04. Intencja naszej Siostry Ani: Marta pisze w piatek. To juz ktores podejscie. Jest mloda mama, zaczela niwa prace i od tego zalezy jej przyszlosc
05. Intencja naszej Siostry Bogumily: Czy moze ktos sie za mnie pomodlic prosze,bo po jutrze mam mature,a dzisiaj sie wgl nie uczylam a wczoraj tylko troche,a naprawde jeszcze musze duzo powtorzyc i nie umiem. i chcialabym zeby za nauke terazniejsza ktos sie pomodlil,a nie za to zeby na maturze mnie Duch sw oswiecil..przeciez nic mi to nie da jak sie teraz nie bede uczyc. wiem ze to brzmi dziwnie ze teraz nagle sie chce uczyc ale to naprawde duzo da,ale ja nie umiem i mam pelno pokus.
06. Intencja naszej Siostry Ewy: Prosze o modlitwe za moja corke Julie,29.maja o godz.13.15 bedzie miala egzamin-przesluchanie w Szkole Muzycznej,decydujacy o przyjeciu do szkoly.Dziekuje,Ewa
07. Intencja naszej Siostry Eweliny: Witaj Bracie Prosba o modlitwe za Martyne Glinka dziewczynka 5lat nowotwor glowy z przerzustami do rdzenia kregowego
****************************************************************************************

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii, Codzienne intencje naszej wspólnoty, Rok 2017 – Intencje naszej wspólnoty:. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

